Сайт відгуків Yelp представив нову функцію, яка використовує штучний інтелект та відгуки клієнтів для оцінки поширених аспектів нічного життя та бізнесу, пов’язаного з їжею. Нова функція Review Insights вже доступна в iOS-версії додатку Yelp, повідомляється в офіційному блозі компанії.
Review Insights агрегує відгуки клієнтів і подає їх у велику мовну модель (LLM), яка присвоює певним аспектам – таким як атмосфера або час обслуговування – рейтинг за 100-бальною шкалою. Передбачається, що вона зможе робити висновки про настрої клієнтів щодо цих частин бізнесу, “навіть якщо в огляді не згадується одна з тем”. У найближчі тижні Yelp також додасть домашню сторінку зі штучним інтелектом.
Протягом останнього року Yelp впроваджував нові функції штучного інтелекту. У січні сайт бізнес-оглядів додав функцію автоматичного створення резюме, а в квітні – помічника Yelp на базі штучного інтелекту.