ШІ Google DeepMind імітує людину з точністю 85%

0
588 views
ШІ Google DeepMind імітує людину з точністю 85%

Що, якби штучний інтелект (ШІ) міг вести з вами глибокі дискусії? Так, це те, що дасть вам нова модель ШІ від Google. Тільки уявіть собі 2-годинну підбадьорливу розмову з ШІ про майбутнє вашого життя. Створений компанією Deepmind під назвою “Особистісні агенти”, новий вдосконалений ШІ може аналізувати ваші відповіді на випадкові запитання в режимі реального часу. Ось більш детальна інформація про футуристичних “особистісних агентів”.

Розшифровка “Особистісних агентів”

Новий ШІ-агент створений компанією DeepMind від Google. Зокрема, DeepMind – це платформа для розробки штучного інтелекту. Як же працюють ці “особистісні агенти”? За словами дослідників, технологія використовує просунутий штучний інтелект для аналізу відповідей учасників у режимі реального часу. Це допомагає штучному інтелекту генерувати моделі, які можуть імітувати процес прийняття рішень, мислення та реакції людини з точністю близько 85%. Давайте детально розглянемо, як агент виконує процес “глибокого аналізу”.

Отже, процес починається з двогодинної сесії, яку проводить розмовний ШІ. Він має дружній 2D-спрайт-інтерфейс. Коли учасники починають відповідати на запитання, ШІ фіксує їхні мовні патерни, вибір і тенденції прийняття рішень. Відповіді потім використовуються для побудови профілю особистості. Таким чином, АІ допомагає отримати детальне дослідження людської особистості та використовувати його для різних сценаріїв використання.

Чи може ШІ стати вашим новим “спікером Ted”?

Забігаючи наперед, дослідники протестували систему на 1 000 учасниках. На основі отриманих результатів вони стверджують, що ШІ-агент може запропонувати економічно ефективний і масштабований спосіб вивчення людської поведінки. Це може допомогти в оцінці та вирішенні проблем психічного здоров’я. Наприклад, на ранніх стадіях депресії або тривоги.

На додаток до цього, ШІ-агент має потенціал революціонізувати взаємодію між людиною і роботом. Це може означати, що в майбутньому з’являться роботи, які природно реагуватимуть на емоції та соціальні сигнали.

Крім того, завдяки особистісним агентам дослідники зможуть отримувати швидкі відповіді без необхідності опитувати тисячі людей. Зрештою, це може допомогти зменшити витрати та підвищити ефективність у таких галузях, як маркетинг, соціологія та поведінкові дослідження.