Netflix пишається тим, що його рівень, який підтримується рекламою, тепер може похвалитися 70 мільйонами користувачів по всьому світу, як повідомляє Variety. У травні компанія оголосила про 40 мільйонів користувачів, тож це реальне зростання. Стрімінговий сервіс повільно нарощує свій рекламний рівень аж з 2022 року.
Емі Рейнхард, президент з реклами Netflix, каже, що компанія продовжує “спостерігати стійкий прогрес у всіх країнах-учасницях”. Вона також зазначила, що понад 50 відсотків нових підписок на Netflix припадає на ці підтримувані рекламою плани. Трансформація стрімінгу у звичайне телебачення майже завершена.
Є одне велике потенційне застереження. Компанія опублікувала вищезгадані дані щодо нових реєстрацій, які вражають, але немає жодної інформації щодо вже існуючих клієнтів. Цілком можливо, що багато людей перейшли з преміум-рівня на рівень з підтримкою реклами.
Багато людей не проти подивитися один-два рекламних ролики, коли бездумно запихають їжу в шлунок під час псевдоперегляду серіалу “Дипломат” або “Коло”. Іншими словами, є аргумент на користь того, що рівень, який підтримується рекламою, може поглинати більш дорогі пропозиції.
Також можна стверджувати, що цьогорічний стрибок зростання рекламного сегменту може привабити компанії з більшими бюджетами на рекламу, і таким чином компенсувати різницю в ціні. Netflix транслюватиме прямі трансляції НФЛ на Різдво і заявляє, що вже розпродав усі наявні комерційні ресурси. Стрімінгова компанія насправді робить велику ставку на прямі трансляції: найближчим часом в ефірі з’являться рестлінгові змагання, кулінарні шоу та ток-шоу. Нещодавні набіги компанії на вимірювання аудиторії та рекламні технології повинні допомогти залучити спонсорів для цих подій.
Netflix навіть має плани щодо “тематичної” реклами під час певних шоу. У наступному сезоні “Гри в кальмара” з’явиться трисерійний рекламний ролик від Kia. Ніщо не викликає у мене більшого бажання купити машину, ніж смертоносний похмурий кривавий спорт, який з кожним днем здається все ближчим і ближчим до реального світу.