Рекламний рівень Netflix залучив понад 70 млн підписників

0
267 views
Рекламний рівень Netflix залучив понад 70 млн підписників
Рекламний рівень Netflix залучив понад 70 млн підписників

Netflix пишається тим, що його рівень, який підтримується рекламою, тепер може похвалитися 70 мільйонами користувачів по всьому світу, як повідомляє Variety. У травні компанія оголосила про 40 мільйонів користувачів, тож це реальне зростання. Стрімінговий сервіс повільно нарощує свій рекламний рівень аж з 2022 року.

Емі Рейнхард, президент з реклами Netflix, каже, що компанія продовжує “спостерігати стійкий прогрес у всіх країнах-учасницях”. Вона також зазначила, що понад 50 відсотків нових підписок на Netflix припадає на ці підтримувані рекламою плани. Трансформація стрімінгу у звичайне телебачення майже завершена.

Є одне велике потенційне застереження. Компанія опублікувала вищезгадані дані щодо нових реєстрацій, які вражають, але немає жодної інформації щодо вже існуючих клієнтів. Цілком можливо, що багато людей перейшли з преміум-рівня на рівень з підтримкою реклами.

Багато людей не проти подивитися один-два рекламних ролики, коли бездумно запихають їжу в шлунок під час псевдоперегляду серіалу “Дипломат” або “Коло”. Іншими словами, є аргумент на користь того, що рівень, який підтримується рекламою, може поглинати більш дорогі пропозиції.

Також можна стверджувати, що цьогорічний стрибок зростання рекламного сегменту може привабити компанії з більшими бюджетами на рекламу, і таким чином компенсувати різницю в ціні. Netflix транслюватиме прямі трансляції НФЛ на Різдво і заявляє, що вже розпродав усі наявні комерційні ресурси. Стрімінгова компанія насправді робить велику ставку на прямі трансляції: найближчим часом в ефірі з’являться рестлінгові змагання, кулінарні шоу та ток-шоу. Нещодавні набіги компанії на вимірювання аудиторії та рекламні технології повинні допомогти залучити спонсорів для цих подій.

Netflix навіть має плани щодо “тематичної” реклами під час певних шоу. У наступному сезоні “Гри в кальмара” з’явиться трисерійний рекламний ролик від Kia. Ніщо не викликає у мене більшого бажання купити машину, ніж смертоносний похмурий кривавий спорт, який з кожним днем здається все ближчим і ближчим до реального світу.