Компанія Meta заявила, що після дня виборів у США на її соціальних мережах Facebook та Instagram буде заборонена нова політична реклама.
Початковою датою закінчення періоду обмежень була середа 6 листопада, опівночі за тихоокеанським часом, але компанія Meta оголосила на своєму веб-сайті, що вона продовжить заборону “до кінця цього тижня”.
Починаючи з 2020 року, платформи Meta запровадили період обмежень для оголошень про соціальні проблеми, політику або вибори в США протягом тижня, що передує дню голосування.
Подовження обмежень пов’язане з тим, що “може не вистачити часу для оскарження нових тверджень, зроблених в оголошеннях”, – зазначили в Meta.
Оголошення, які були розміщені до опівночі 29 жовтня, пройшли перевірку і отримали принаймні один відгук, залишаться на платформі, поки діє обмеження, але “більшість редагувань будуть заборонені”, – заявив гігант соціальних мереж.
Власники цих оголошень зможуть планувати графік, бюджет і вносити зміни, пов’язані з участю в торгах, до своїх політичних оголошень.
Період обмежень не дозволяє рекламодавцям видаляти зі своїх оголошень застереження “оплачено”, редагувати цільову аудиторію своїх оголошень і дублювати свої найуспішніші платні оголошення.
Google також призупиняє показ реклами, пов’язаної з виборами в США, до “закриття останніх виборчих дільниць у день виборів”, але це не стосується інформаційних кампаній, що проводяться державними чи федеральними органами влади, які відповідають за виборчий процес.