Meta має питання щодо антиімміграційного контенту у Facebook

0
765 views
Meta має питання щодо антиімміграційного контенту у Facebook
Meta має питання щодо антиімміграційного контенту у Facebook

Випадки в Польщі та Німеччині занепокоїли Наглядову раду Meta. Незалежний орган нагляду за контентом Meta заявив, що існують “серйозні питання” щодо того, як соціальна мережа працює з антиімміграційним контентом, особливо в Європі. Висвітлюючи два випадки, один у Німеччині, а інший у Польщі, Наглядова рада, яка заявляє, що вона є незалежною від Meta, але була створена соціальною мережею, розпочала розслідування після отримання “значної кількості” звернень щодо антиіммігрантського контенту. “Велика кількість звернень, які ми отримуємо щодо контенту, пов’язаного з імміграцією, з усього ЄС, свідчить про те, що існують серйозні питання щодо того, як компанія вирішує питання, пов’язані з цим, в тому числі щодо використання закодованої мови”, – зазначила у своїй заяві співголова ради, колишня прем’єр-міністерка Данії, Хелле Торнінг-Шмідт.Вона додала, що “критично важливо” знайти правильний баланс між свободою слова та захистом вразливих груп населення.

 

У випадку з Німеччиною у Facebook було розміщено згенероване штучним інтелектом зображення, яке порівнює іммігрантів з “фахівцями з групових зґвалтувань”, з жінкою зі світлим волоссям і блакитними очима, німецьким прапором і знаком “Стоп”. Користувач поскаржився Meta на цей пост, який також не був видалений. “Наглядова рада обрала ці випадки, щоб розглянути значну кількість звернень, особливо з Європи, щодо контенту, який поширює погляди на імміграцію таким чином, що може завдати шкоди іммігрантам”, – йдеться в заяві наглядового органу. Тепер рада вирішить, чи повинна Meta видалити цей контент, або ж він повинен залишитися на Facebook. Вона також оцінить, чи є адекватним рішення Meta захищати лише біженців, мігрантів, іммігрантів та шукачів притулку від “найжорстокіших нападів” на своїх платформах у соціальних мережах в рамках політики щодо мови ворожнечі. Наглядова рада була створена у 2020 році засновником та генеральним директором Meta Марком Цукербергом. Вона фінансується Meta, але заявляє, що є незалежною. До її складу входять колишні світові лідери, активісти та провідні юристи, які приймають рішення щодо найбільш важливих проблем модерації контенту у Facebook та Instagram.