Українське представництво одного з найпопулярніших у світі месенджерів стало резидентом Дія.Сіту. Сьогодні понад мільярд людей в усьому світі користується Viber, яким володіє японський технологічний гігант Rakuten.
“Це круте розширення простору, яке сигналізує бізнесам в усьому світі, що в Україні можна й треба розвиватися навіть під час війни”, – каже Михайло Федоров, віцепрем’єр України.
Зазначимо, що Україна — важливий ринок для компанії. За даними Rakuten, застосунком користуються 98% українців зі смартфонами.
На початку цього року компанія відкрила офіс в Україні. А три її субкомпанії — Rakuten Viber, Rakuten Advertising і Rakuten Rewards — уже мають команди з розробки й маркетингу в Києві та Одесі.
“Rakuten Viber бере активну участь у розвитку української цифрової екосистеми, і має намір і надалі залишатися її невіддільною частиною. Дія.City створює для цього всі можливості”, — коментує вступ до Дія.City Ілля Бошняков, регіональний директор Rakuten Viber в Україні.
З початку року команда запустила низку нових функцій і продуктів, серед яких: бізнес-дзвінки у месенджері, папки для чатів, ідентифікація вхідних дзвінків, Стислий виклад чату на основі ШІ та інші. Також нещодавно месенджер отримав міжнародний сертифікат безпеки SOC II.
“Радий, що технологічні лідери з усього світу обирають Дія.Сity. Нам вдалося зробити крутий проєкт, який уже зараз притягує в Україну топових інноваторів”, – додає Федоров.