Компанія продемонструвала зростання прибутку на 3.1% та скоригованої EBITDA – на 3.6% на річній основі. Також 3-місячна активна база lifecell зросла у 2 кварталі 2024 року до 9.8 мільйонів абонентів.
Фінансові дані, млн грн | Квартал | Півріччя | ||||
2 кв. 23 | 2 кв. 24 | Зміна | 1 пів. 23 | 1 пів. 24 | Зміна | |
Дохід від звичайної діяльності | 2,903.2 | 3,215.3 | 10.8% | 5,590.6 | 6,335.8 | 13.3% |
Скоригована EBITDA | 1,715.1 | 1,776.2 | 3.6% | 3,320.1 | 3,473.0 | 4.6% |
Скоригована EBITDA маржа | 59.1% | 55.2% | (3.9pp) | 59.4% | 54.8% | (4.6pp) |
Прибуток | 611.5 | 630.2 | 3.1% | 1,127.2 | 1,212.9 | 7.6% |
CAPEX | 1,445.6 | 1,127.4 | (22.0%) | 2,083.6 | 2,135.6 | 2.5% |
Дохід від звичайної діяльності
У 2 кварталі 2024 року lifecell продемонстрував зростання доходу на 10.8% у річному обчисленні – до 3,215.3 млн грн (2 квартал 2023 року: 2,903.2 млн грн) за рахунок зростання абонентської бази та збільшення споживання даних.
Скориговані EBITDA та EBITDA маржа
У 2 кварталі 2024 року показник скоригованої EBITDA збільшився на 3.6% у річному обчисленні – до 1,776.2 млн грн (2 квартал 2023 року: 1,715.1 млн грн). Маржа скоригованої EBITDA зменшилась з 59.1% у 2 кварталі 2023 року до 55.2% у 2 кварталі 2024 року.
CAPEX
У 2 кварталі 2024 року капітальні інвестиції зменшились на 22.0% у річному обчисленні – до 1,127.4 млн грн (2 квартал 2023 року: 1,445.6 млн грн).
Прибуток
lifecell зафіксував прибуток у розмірі 630.2 млн грн у 2 кварталі 2024 року (2 квартал 2023 року: 611.5 млн грн).
Операційні дані, 3-міc активність1 | Квартал | Півріччя | ||||
2 кв. 23 | 2 кв. 24 | Зміна | 1 пів. 23 | 1 пів. 24 | Зміна | |
Aбоненти, млн | 8.6 | 9.8 | 14.0% | 8.6 | 9.8 | 14.0% |
MOU, хв2 | 163.7 | 150.8 | (7.9%) | 163.8 | 146.5 | (10.5%) |
DOU, ГБ2 | 9.7 | 9.9 | 2.1% | 9.8 | 9.9 | 1.0% |
ARPU, грн2 | 112.7 | 110.6 | (1.9%) | 108.6 | 107.9 | (0.7%) |
1 – Абоненти, які протягом останніх 3 місяців до кінця звітного періоду (кварталу) здійснили операцію, яка принесла дохід компанії.
2 – На середнього абонента за звітний період.
Абоненти
Завдяки розширенню покриття та привабливим тарифним пропозиціям, 3-місячна активна абонентська база lifecell зросла у 2 кварталі 2024 року на 14.0% у річному обчисленні – до 9.8 млн (2 квартал 2023 року: 8.6 млн).
MOU
У 2 кварталі 2024 року MOU зменшився на 7.9% у річному обчисленні – до 150.8 хвилин (2 квартал 2023 року: 163.7 хвилин).
DOU
У 2 кварталі 2024 року DOU збільшився на 2.1% у річному обчисленні – до 9.9 ГБ (2 квартал 2023 року: 9.7 ГБ)
ARPU
У 2 кварталі 2024 року ARPU зменшився на 1.9% у річному обчисленні та становив 110.6 грн (2 квартал 2023 року: 112.7 грн).
Станом на кінець 2 кварталу 2024 року lifecell зберіг провідну позицію за рівнем проникнення смартфонів на українському ринку з показником 84.5% (2 квартал 2023 року: 84.6%).