Раніше я вже ділився деякою мірою практичним кейсом застосування Ronix 8102K під час апгрейда ноутбука – тонка робота на яку, власне, і орієнтована дана модель. Тепер трапилася нагода дещо ускладнити «життя» згаданій шліфувальній машині, «запросивши» її до ремонту електричного самоката. Що ж того вийшло, читайте далі.
Замість вступу
Та передусім посилання на огляд міні-машини Ronix 8102K – для тих наших читачів, хто не знайомився з ним раніше, раджу – найпростіший формат отримати всі відповіді, принаймні на ключові моменти щодо виробу.
Сама по собі ідея «ускладнити життя» Ronix 8102K не була спонтанною. Мій Gelius Effort Pro, який до того слугував мені декілька років, почав виходити з ладу. Спочатку програмні помилки, потім тріск-хруст і нарешті… приїхали. Звичайно, варто прислуховуватися до різноманітних «тривожних дзвінків» тієї чи іншої своєї техніки й відвідувати сервіс вчасно (при неспромозі полагодити самостійно), але за тими «симптомами», що я спостерігав мені здавалось, що я ще маю час. Та я виявився лиш частково правим. Вже через декілька днів техніка відмовила – повністю «посипався» підшипник заднього колеса. З цього й почався мій перший досвід самостійного ремонту електросамоката, де Ronix 8102K також була застосована.
Шліфування і не тільки
Перед розбіркою необхідна була ретельна чистка всього що поряд на рамі з цим колесом. Для цього вирішено було залучити дві шліфовочні насадки, одна з металевою щетиною для більш грубої чистки; інша з полімерною. Нею розтирались мініатюрні рештки. Отримані результати мені сподобались, але вартували того, що другу насадку я випрацював майже повністю – буду шукати, де купити нову. Насадка з металевою щетиною, що логічно, виявилась більш стійкою для «речей» такого роду; після роботи сховав її на свої місце.
Після цього пройшовся ще трохи войлоком і за підсумками отримав ну дуже гарну поверхню. Далі перейшов до гвинтів, що кріплять гальма. Та про це поговоримо вже в окремому розділі.
Гвинти
На моменті відгвинчування гвинтів з кріплення заднього колеса я стикнувся з тим, що деякі з них «прикіпили» настільки, що зняти відразу не вийшло. В підсумку довелось заново робити канавки на шапочках. Тут в пригоді стала фреза для маркування, а потім кутова шліф-машинка уже іншого виробника. Сподівання виправдались – через деякий час гвинти рядком лягли поряд інструменту. Тут зазначу, що без участі згаданого «вище» маркера я б набагато довше робив би нові канавки під викрутку.
Робота з тонкими свердлами
Надтонкі свердла, в необхідності яких для робіт по самокату я на початку не вірив взагалі, на ділі теж знадобились : очищування та ін. робота з дрібними деталями, свердління канавок для контрольних ліній і так далі.
Замість підсумків
Роботи далі проводились без участі Ronix 8102K.
Що доводить цей невеликий відгук за даний набір!? Сфера застосування останнього далеко не обмежується роботою з різноманітними надкомпактними «речами»; ви з ефективністю можете використовувати його навіть під деякі роботи з такими «гігантами» як, наприклад, самокат. Так, в цьому випадку зношення окремих аксесуарів може прискорюватися. Та натомість ви отримаєте гарні результати, причому часто на які ви навіть не сподівалися.