Тест літніх шин 205/55 R16 від журналу Auto Bild у 2024 році

0
849 views

Відомий автомобільний журнал Німеччини Auto Bild надав звіт із тесту літніх шин розміром 205/55 R16. Формат є найпопулярнішим для легкових автомобілів, тому його підсумки будуть корисні багатьом автовласникам, які шукають нові автошини на літо. Якщо ви плануєте придбання коліс 205/55 R16, зверніть увагу на сильні та слабкі сторони різних представників цього формату.

Умови проведення тестів шин 205/55 R16

У випробуваннях брали участь 55 моделей шин, і у кваліфікаційному раунді оцінювалася довжина зупинки та суху та дощову погоду. Гальмування на сухому асфальті аналізувалося зі 100 км/год, на мокрому – з 80 км/год. У фінал вийшли 20 моделей із найкращим загальним показником. Тест шин 205/55 R16 проводився на Volkswagen Golf.

Оцінки надавалися за німецькою системою від 1 (вищий бал) до 6 (незадовільно).

Кращі результати тесту шин 205/55 R16

Michelin Primacy 4+

Автошини виявилися найкращими завдяки швидкій зупинці на сухому покритті та високому пробігу. Це доводить чудові експлуатаційні якості та довге безвідмовне використання.

Continental PremiumContact 7

Стали першими у гальмуванні за будь-якої погоди з найкоротшим загальним гальмівним шляхом. Також у тесті шин отримали високі бали за поведінку на мокрому дорожньому полотні та показали ідеальну експлуатаційну дистанцію.

Bridgestone Turanza 6

Забезпечують баланс показників, короткий відрізок зупинки та великий пробіг, безпеку та чуйність у будь-яких погодних умовах.

Тест літніх шин 205/55 R16 від журналу Auto Bild у 2024 році

Інші колеса з хорошими результатами

Goodyear EfficientGrip Performance 2 та Kumho Ecsta HS52 зайняли четверту позицію. Goodyear отримав титул «Eco Champion» за найкращий ресурс (45 250 км) і друге місце з опору коченню, але з помірною можливістю на вологому асфальті. Kumho показує хороші характеристики за будь-якої погоди, але має помірний комфорт їзди.

Firestone Roadhawk на шостій позиції відзначилися динамікою, тягово-зчіпними показниками, слухняністю та оперативним гальмуванням, але не пройшли поріг комфортної шумності.

Falken Ziex ZE310 Ecorun, Hankook Ventus Prime, Toyo Proxes Comfort показали сьомий результат із відмінною продуктивністю, але і з помірним терміном використання.

Dunlop Sport BluResponse та Fulda EcoControl HP 2 опинилися на десятій позиції, отримавши низькі бали у тесті за поганий контакт із дорогою під час дощу. Колеса Dunlop має найменші показники економічності.

Менш успішні автошини 205/55 R16

  • BFGoodrich Advantage та Kleber Dynaxer HP4 на дванадцятому місці зі схильністю до недостатньої слухняності на вологому асфальті.
  • GT Radial FE2 та Giti GitiSynergy H2 на чотирнадцятому місці через середні тягово-зчіпні характеристики та низьку економічність у Giti.
  • Pirelli Cinturato P7 C2 посіли шістнадцяте місце через помірний час експлуатації за преміальної ціни.
  • Nexen N’Fera Primus сімнадцяті через обмежену дистанцію використання та слабку чуйність на повороти керма.
  • Uniroyal RainSport 5 вісімнадцяті через погану передбачуваність поведінки та низькі параметри в поворотах.
  • Maxxis Premitra HP5 дев’ятнадцяті з помірним контактом з дорожнім полотном і запізнілою реакцією кермового керування.

Другу десятку закриває Vredestein Ultrac, у яких хороші характеристики, але вкрай короткий експлуатаційний термін (15 400 км), що сні