65% українців нервують, коли їхні повідомлення ігнорують

0
430 views
Viber

Команда Rakuten Viber запитала українців, чи нервують вони через непрочитані чати: як через вхідні повідомлення, так і через надіслані, що залишились без відповіді. В опитуванні в офіційному каналі Rakuten Viber Україні взяли участь понад 40 тисяч користувачів.

Якщо немає відповіді

Результати опитування показали, що близько половини (49%) українців нервують, коли не отримують відповіді від близьких або друзів. Крім того, 16% опитаних переживають через відсутність зворотного звʼязку незалежно від того, кому саме писали.

Ще 3% респондентів відчувають тривожність, коли ігнорують їхні звернення з робочих питань. Натомість 27% опитаних не зважають на повідомлення без відповіді, а 5% зовсім не знайоме це відчуття.

Відповіді на питання “Якщо ви відправили повідомлення, яке залишилось непрочитаним, чи починаєте нервувати?” розподілилися таким чином:

  • Нервую, тільки якщо це хтось із близьких / друзів — раптом щось сталося — 49%;
  • Не зважаю на це. У всіх різний темп життя та свої справи, дадуть відповідь пізніше — 27%;
  • Так, переживаю, коли не отримую відповіді — 16%;
  • Не знайоме це відчуття — 5%;
  • Нервую, тільки якщо це стосується роботи — 3%.

Viber

Тривожність

Команда Rakuten Viber також запитала українців, чи відчувають вони тривожність від непрочитаних повідомлень у власних чатах. 37% опитаних не нервують, оскільки завжди моніторять важливі для себе розмови, а 20% — не звертають на це уваги. Крім того, 25% українців відчувають роздратування, а не тривожність, у таких випадках.

Водночас 10% респондентів переживають, коли пропускають повідомлення. Решта 8% опитаних відчувають стрес, коли сповіщень про непрочитані повідомлення накопичується багато.

На питання “Чи відчуваєте ви тривожність від непрочитаних чатів?” відповіді розподілилися наступним чином:

  • Не переживаю, адже я завжди моніторю важливі для себе чати — 37%;
  • Не переживаю, але це часом дратує — 25%;
  • Не звертаю на це уваги — 20%;
  • Так, починаю переживати, коли пропускаю повідомлення — 10%;
  • Переживаю лише тоді, коли їх велика кількість — 8%.

Методика дослідження — анонімне онлайн-опитування, n>41 000. Ключова вікова група — 34-45 років, понад 50% респондентів віком до 45.