Представник Xiaomi відповів на проблему з відмовою гальм SU7

0
685 views
Представник Xiaomi відповів на проблему з відмовою гальм SU7

Ван Хуа, генеральний менеджер відділу зі зв’язків з громадськістю Xiaomi Group, зробив заяву у відповідь на відмову гальм Xiaomi SU7.

Як повідомляється, проблему було вирішено

Для тих, хто не в курсі, рано вранці 9 травня автомобіль SU7 було відбуксовано до сервісного центру в Чанші. Співробітники магазину перевірили автомобіль і повідомили нам, що ніяких механічних несправностей/пошкоджень гальмівної системи не виявлено. Після запуску програми “самоперевірки” повідомлення про несправність гальм зникло, і автомобіль почав функціонувати нормально.

Ван Хуа заявив, що це дійсно була помилкова ідентифікація програмним забезпеченням. Він також додав, що проблема була вирішена і немає необхідності панікувати щодо безпеки автомобіля. Він зв’язався з інженером з автомобільного відділу, щоб вирішити проблему. Ось що сталося з автомобілем.

Основна гальмівна система Xiaomi SU7 була неправильно ідентифікована програмним забезпеченням

Після аналізу було підтверджено, що система головного гальмівного контролера автомобіля (DPB/BCP) була “неправильно ідентифікована і деградована”. Це призвело до запуску резервного методу гальмування, а контролер допоміжного гальма (ESP/BCS) почав реагувати безпосередньо, щоб забезпечити гальмування та сповільнення автомобіля. Водночас на великий екран автомобіля також виводилася інформація про несправність гальмівної системи.

Під час використання резервної гальмівної системи ESP всмоктує гальмівну рідину DPB, щоб збільшити гальмівний тиск на колеса для зупинки автомобіля. Оскільки ESP забирає гальмівну рідину з DPB, тиск у головному гальмівному циліндрі швидко знижується, і водій може відчути це під час натискання на педаль.

Оскільки гальмівна система перемикається між первинною та вторинною, початкове значення тиску в циліндрі головного гальма падає до 0. Однак SU7 ніколи не втрачав всю гальмівну силу. На щастя, ESP взяла ситуацію під контроль і не допустила втрати контролю над автомобілем.

Хоча автомобіль повернувся до нормального стану, користувачеві було запропоновано повернення/обмін автомобіля. Xiaomi Auto також була готова покрити витрати, понесені у зв’язку з поверненням/обміном автомобіля.