Автомобіль Xiaomi SU7 зламався, проїхавши 39 кілометрів

0
605 views
Автомобіль Xiaomi SU7 зламався, проїхавши 39 кілометрів

Пан Вен, користувач Xiaomi SU7 EV, щойно опублікував відео, на якому видно, що його автомобіль зламався після 39 кілометрів шляху. Він відбуксирував машину назад до центру доставки. Після первинного огляду жодних проблем не було виявлено. Співробітники післяпродажного обслуговування сказали йому, що готові взяти на себе процес повернення автомобіля, однак він наполягав на обміні.

Він повідомив, що придбав стандартну версію автомобіля Xiaomi SU7 в центрі доставки автомобілів Xiaomi в місті Сянган, Сямень. Звісно, цей інцидент викликав бурхливу дискусію про новий автомобіль.

Користувач наполягав на заміні

Користувач поділився скріншотами своєї розмови зі службою післяпродажного обслуговування. “Я хочу машину, а не повернення. Чи не могли б ви перенести терміни виготовлення автомобіля для мене?”, – запитав користувач у співробітників післяпродажного обслуговування.

Співробітник післяпродажного обслуговування повідомив користувачеві, що автомобіль необхідно повернути на завод для подальшого аналізу, щоб компанія могла з’ясувати причину поломки. Він також пояснив, що відремонтувати автомобіль одразу неможливо. “Причину поломки автомобіля потрібно повернути на завод для подальшого аналізу, і тимчасово його неможливо відремонтувати”.

Персонал повідомив, що автомобіль буде повернутий йому після детального огляду. Це, безумовно, займе певний час, однак, за словами компанії, це необхідно для того, щоб забезпечити якість автомобілів. Співробітники компанії також вибачилися перед користувачем за розчарований досвід купівлі автомобіля.

Післяпродажний персонал Xiaomi погодився запропонувати заміну

Однак пан Вень наполягав на заміні. На щастя, після внутрішньої заявки, післяпродажний персонал Xiaomi погодився запропонувати користувачеві заміну. “Якщо початковий номер замовлення не зміниться, ми подамо заявку, щоб запланувати виробництво нових автомобілів відповідно до початкового номера замовлення в системі”. Однак персонал також повідомив, що наразі багато користувачів оформлюють замовлення, і компанія не може обіцяти, що заміна буде надана в найкоротші терміни.

Просто компанія хоче з’ясувати причину поломки автомобіля і вирішити проблему, але запропонувати користувачеві миттєву заміну тимчасово неможливо через високий попит.

На період очікування до дати доставки заміни автомобіля компанія погодилася надати компенсацію транспортних прав (150 юанів готівкою або рівну кількість балів на день, на вибір).