Maxxter MX-CHR-12V6A – одних з найдоступніших зарядних пристроїв для акумуляторних батарей з повним мікропроцесорним контролем, здатністю заряджати сильно розряджену або сульфатовану батарею, підтримкою всіх найбільш популярних типів акумуляторів та іншими цікавими «речами». Мої враження від знайомства з новинкою далі у цьому огляді.

Упаковка

Але давайте про все по черзі. Користувач отримає виріб в невеликій коробці з пресованого картону з дизайном в корпоративній стилістиці бренду та чималою кількістю даних, що стосуються особливостей та можливостей виробу. Є також ілюстрації моделі та інші цікаві «речі», на які особисто я раджу звернути увагу ще до розпакування. Чому? Та все просто, адже це найкоротший та найпростіший спосіб отримання відповідей на запитання щодо особливостей та можливостей MX-CHR-12V6A. Принаймні, ключових!

Інформація зі стінок коробки

Особисто для мене критерії вибору зарядного пристрою для АКБ наступні: повне мікропроцесорне керування, наявність режиму відновлення та захист від перезаряджання. Крім згаданих особливостей, ще на передній стінці дані щодо захисту від короткого замикання та некоректної полярності. Тут же виробник уточнює, що MX-CHR-12V6A вміє заряджати автомобільний та мотоциклетний акумулятор, акумулятор від гідроцикла та ін.

Ну і на що ще варто звернути увагу – деталізована ілюстрація виробу, яка надає користувачеві змогу вивчення дизайну моделі без необхідності як такої виймати її з коробки. За логотип бренду на цій же стінці упаковки, звісно ж також не забули.

Одна з бічних стінок коробки «підкаже» користувачеві про те, що MX-CHR-12V6A може бути в корпусі з поєднанням не лише червоного та чорного кольорів. Сюди ж поряд винесли перелік технічних характеристик, а також дані маркування та ін.

Нарешті, протилежна бічна стінка примітна ще однією ілюстрацією виробу. Крім того, сюди ж виробник виніс перелік ключових особливостей моделі: 4 режими роботи, індикація заряджання та ін. важливі «речі».

Комплект поставки

Всередині коробки ніяких сюрпризів – сам виріб – зарядний пристрій MX-CHR-12V6A, а також коротке ілюстроване керівництво користувача. Останнім особисто я нехтувати не раджу, навіть в тому числі якщо дана модель – не перший ваш досвід, адже тут маємо і важливі інструкції з безпеки, і інформацію про те, як читати дані з дисплея плюс чималу кількість інших цікавих «речей».

Технічні характеристики Maxxter MX-CHR-12V6A

  • Вхідна напруга – 100-240 змінного струму 50/60 Гц 90 Вт;
  • Вхідний струм – 0.8 A макс.;
  • Напруга заряду (допустима похибка вимірювань +/-0.3 В):
    • автомобільний режим – 14.8 В,
    • режим AGM – 14.6 В,
    • мотоциклетний режим – 14.6 В;
  • Вхідна потужність без навантаження – 2.5 Вт;
  • Вихідна напруга – 12 В;
  • Зарядний струм – макс. 6 А;
  • Робоча температура – від -20℃ до +45℃;
  • 3-ступеневий процес заряджання: CC, CV, режим підтримки;
  • Тип акумулятора – всі типи 12 В AGM, GEL, з рідким електролітом, кальцієві, глибокого циклу, VRLA, що не потребують обслуговування, свинцево-кислотні акумулятори;
  • Місткість акумулятора – 4 А⋅год – 120 А⋅год;
  • Розміри – 160х90х60 мм;
  • Вага – 455 г;
  • Сертифікація – CE / FCC / RoHS.

Дизайн

Поєднання чорного з червоним або ж інших кольорів (згадуємо відповідну ілюстрацію на коробці) виглядає гарно.

Так, цей дизайн Maxxter MX-CHR-12V6A – не є скільки-небудь революційним, адже я впевнений, що читачі нашого порталу вже зустрічали, якщо не 100% схожу зовнішність у виробів інших брендів, то, як мінімум, багато в чому схожу. Однак саме така «міграція» доводить право даного стилю дизайну на життя. Вона цікава користувачеві, і по праву ним оцінена. А тому говорити Maxxter про те, що бренд програв від обрання саме такої зовнішності під своє ЗУ MX-CHR-12V6A, як на мене, не є коректним.

Окремий пункт, на який я також хочу звернути увагу – ребристість бічних панелей корпусу. Це і додаткова зручність для хвату рукою, і додаткова жорсткість для корпуса, а ще крім всього іншого – гарно виглядає; складається враження дорослої прогресивної «іграшки» для дорослих користувачів, які хочуть отримати результат. Що ж, повторюсь – такий підхід має місце бути, він вартий уваги.

Матеріали корпусу 

В корпусі Maxxter MX-CHR-12V6A мені сподобались дві особливості – використання дійсно якісного пластику, а крім того, розбірний формат корпусу. Останнє – це плюс з погляду ремонтопридатності (наскільки суттєвий, подивимося в окремому розділі), ну, а відсутність економії на матеріалах корпусу – це приємно за замовченням.

Крім пластику, ще «на борту» маємо трохи металу та полімер. Стосовно металевих деталей, мова, перш за все, за гвинти, якими зафіксували половинки корпусу.

Крім того, металевими є відповідні клемники, вилка, серцевини кабелів та деякі елементи всередині корпусу. Останні ми вирішили не перераховувати тут – деталізуємо їх нижче на ілюстраціях.

Враження щодо якості збірки

Компонування пластикових деталей між собою краще за все передають відповідні ілюстрації до даного розділу огляду.

Від себе додам лиш одне – якість виконаних робіт по даному пункту чудова, абсолютно ніяких зауважень за підсумками огляду, у мене не виникло.

Не було претензій і по пункту «припасування/фіксація». Так, гвинтова фіксація половинок корпусу – це класика. Однак в цьому плані все надійно. Словом, особисто я за підсумками лишився задоволений.

До питання про ергономіку

У Maxxter MX-CHR-12V6A активна система охолодження, про що свідчить наявність відповідної сітки, яка прикриває вентилятор всередині корпусу. Останню легко помітити на одній з бічних стінок. Тут же поряд знаходиться вивід кабелів з відповідними клемниками для підключення на акумулятор.

На протилежній стінці ви легко помітите кабель підключення до електричної мережі. Маю відзначити, що обидва вони з відповідними запобіжниками на місцях входу в корпус. На практиці це захищає кабелі від перегинань саме в цих місцях, а крім того, додає деякої візуальної цілісності корпусу.

Єдина кнопка керування спереду, поряд з дисплеєм.

А ось чого не вистачає позаду – це петлі для кріплення виробу на стінку чи іншу вертикальну поверхню; наявність її тут – додаткова зручність для користувача. Однак останнє – це лиш моя ремарка за підсумками особистого досвіду і ніяк інакше.

Розбірка та оцінка ремонтопридатності

Далі час озброїтися викруткою та подивимося на конструкцію Maxxter MX-CHR-12V6A з середини. Відразу ж відзначу – користувачам не варто робити розбірку без відповідних знань в техніці такого роду, адже так ви лиш згаєте час даремно.

Отже, всередині система складається з двох невеликих плат, одна з яких поєднана з дисплеєм. Її виробник зафіксував на корпусі гвинтами; зроблено надійно.

Друга плата з цього, скажімо так, «дуету» – це керуюча плата всіма процесами. На ній легко побачити відведення відповідних кабелів. Кабель живлення вентилятора на плату встановлюється на спеціальному клемнику; за необхідності роз’єднати складністю не буде.

Стосовно компонентної бази тут легко помітити два досить великі радіатори з алюмінію, посеред яких мідна котушка з маркуванням JF … а ось номерок відповідний тут заклеєний – роздивитися не вдалося.

Доповнюється котушка великим конденсатором FULKON 400V 68mF. Крім того, тут же поряд конденсатори з маркуванням 470mF 25V470, 88H CD288 та ін.

Цікавою особливістю цією плати є можливість легко зняти її з відповідних пластикових штирів, на які та встановлена «з коробки». Таким чином, користувач отримує максимально легкий доступ до компонентної бази з подальшою зручною заміною за необхідності. Кріплення на висхідну, скажімо так, позицію проблемним також не буде.

З платою, поєднаною з дисплеєм керуюча плата з’єднується за допомогою спеціальної 8-pin-ової вилки й це також напрочуд зручно.

Можливості

Всі ключові можливості даної моделі я вирішив перерахувати в наступних пунктах:

  • вибір режимів – AGM, автомобільний, мотоциклетний;
  • 3-ступеневий процес заряджання – CC, CV, режим підтримки;
  • здатність заряджати сильно розряджену або сульфатовану батарею;
  • зрозумілий та інформативний інтерфейс дисплея;
  • захист від зворотної полярності, короткого замикання та надмірного заряду.

Підключення та заряджання

Далі, власне, підзарядка. Що тут варто розуміти. Від користувача потрібно лиш обрати тип батареї – на цьому все, далі за все відповідає процесор, вам лиш чекати. Мій акумулятор Ritar RA12-80, огляд якого свого часу у нас виходив ось тут, підзарядився до сотні приблизно за 5 годин, що абсолютно нормальний результат. В процесі підзарядки на дисплеї відображається зарядна напруга, струм, відсоток заряду акумулятора та ін. важливі дані.

Відновлення акумулятора

Як таких питань не виникло і під час відновлення АКБ. Для цих цілей була використана модель того ж виробника, що і в першому з тестувань. Кому цікаво повна назва моделі – RT1270.

Процес зайняв кілька годин – додаткова участь користувача після підключення потрібна не була.

Експертний висновок

Що ж, за підсумками у нас цікава пропозиція для економного користувача, котрий хоче отримати оптимальний максимум можливостей від свого зарядного пристрою, не витрачаючи на його налаштування чи обслуговування занадто багато часу і можливостей. Крім того, тут вдала система захисту, «розумне» керування, сумісність з чималою кількістю акумуляторів та ін. цікаві «речі».

Рекомендована роздрібна вартість – 549 гривень

Продукт надано пресслужбою EDG GROUP.