Китай зробив значний крок на шляху до екологічно чистого міського транспорту, провівши успішний тестовий запуск свого першого поїзда на водневих двигунах вітчизняної розробки. Історичний запуск відбувся в четвер вранці в Чанчуні, провінція Цзілінь. Розроблений компанією CRRC Changchun Railway Vehicles, потяг розвинув швидкість 160 кілометрів на годину при повному завантаженні. Це успішне випробування знаменує собою великий прорив у застосуванні водневої технології для залізничних перевезень.
Середнє споживання енергії становить лише 5 кіловат-годин на кілометр
На відміну від традиційних поїздів, які покладаються на викопне паливо або повітряні лінії електропередач, цей інноваційний поїзд може похвалитися водневою силовою установкою. Ця система є потужним і довговічним джерелом енергії, а дані випробувань показують, що середнє споживання енергії становить лише 5 кіловат-годин на кілометр. Цей показник відповідає всім проектним вимогам і виводить потяг на передові позиції енергоефективності у світовому масштабі.
Потяг може похвалитися вражаючим запасом ходу, що перевищує 1 000 кілометрів, що значно зменшує потребу в зупинках для заправки. Перед тестовим запуском воднева силова установка пройшла ретельні випробування на довговічність, роботу в екстремальних температурах (від -25°C до 35°C), вібростійкість, електромагнітну сумісність та пожежну безпеку. Таке комплексне тестування гарантує безпечну та надійну експлуатацію поїзда.
Ця успішна пробна експлуатація є важливою віхою для китайської галузі залізничних перевезень, прокладаючи шлях до більш широкого впровадження водневої енергетики. Це також сприяє досягненню ключової технологічної незалежності і контролю в розробці високотехнологічного транспортного обладнання. Сподіваємося, що ця тенденція пошириться на більшу кількість країн, де з часом можна буде досягти енергетичного балансу.