Китайський поїзд на водневому паливі з запасом ходу 1000 км успішно завершив тестовий заїзд

0
1 358 views
Китайський поїзд на водневому паливі з запасом ходу 1000 км успішно завершив тестовий заїзд

Китай зробив значний крок на шляху до екологічно чистого міського транспорту, провівши успішний тестовий запуск свого першого поїзда на водневих двигунах вітчизняної розробки. Історичний запуск відбувся в четвер вранці в Чанчуні, провінція Цзілінь. Розроблений компанією CRRC Changchun Railway Vehicles, потяг розвинув швидкість 160 кілометрів на годину при повному завантаженні. Це успішне випробування знаменує собою великий прорив у застосуванні водневої технології для залізничних перевезень.

Середнє споживання енергії становить лише 5 кіловат-годин на кілометр

На відміну від традиційних поїздів, які покладаються на викопне паливо або повітряні лінії електропередач, цей інноваційний поїзд може похвалитися водневою силовою установкою. Ця система є потужним і довговічним джерелом енергії, а дані випробувань показують, що середнє споживання енергії становить лише 5 кіловат-годин на кілометр. Цей показник відповідає всім проектним вимогам і виводить потяг на передові позиції енергоефективності у світовому масштабі.

Потяг може похвалитися вражаючим запасом ходу, що перевищує 1 000 кілометрів, що значно зменшує потребу в зупинках для заправки. Перед тестовим запуском воднева силова установка пройшла ретельні випробування на довговічність, роботу в екстремальних температурах (від -25°C до 35°C), вібростійкість, електромагнітну сумісність та пожежну безпеку. Таке комплексне тестування гарантує безпечну та надійну експлуатацію поїзда.

Ця успішна пробна експлуатація є важливою віхою для китайської галузі залізничних перевезень, прокладаючи шлях до більш широкого впровадження водневої енергетики. Це також сприяє досягненню ключової технологічної незалежності і контролю в розробці високотехнологічного транспортного обладнання. Сподіваємося, що ця тенденція пошириться на більшу кількість країн, де з часом можна буде досягти енергетичного балансу.