Китайські вчені створили чіп для аналізу мозку на основі космічних досліджень

488 views
Китайські вчені створили чіп для аналізу мозку на основі космічних досліджень

Команда з Китаю розробила спеціальний чіп, натхненний тим, як вони вивчають об’єкти далеко-далеко в космосі. Цей чіп покликаний допомогти їм розкрити таємниці мозку в режимі реального часу.

Новий чіп може дуже швидко аналізувати велику кількість даних про мозок і одразу ж працювати з ними

Ось у чому проблема: зараз вчені можуть сфотографувати весь мозок зебри за один раз, але з’ясування того, що вся ця інформація означає, займає надто багато часу. Це все одно, що мати гігантський пазл без картинки на коробці.

Китайські дослідники помітили дещо цікаве. Коли астрономи вивчають швидкі сплески радіохвиль з космосу, їм також потрібно швидко аналізувати велику кількість даних. Отже, вчені взяли сторінку з книги астрономів і розробили чіп зі спеціальною обчислювальною потужністю. Цей чіп може обробляти величезну кількість даних мозку (як сотні фільмів, що відтворюються одночасно) і одразу ж починає їх осмислювати.

Їхнє дослідження, опубліковане в науковому журналі, показує, що чіп дійсно працює. Він може відстежувати активність до 100 000 клітин мозку крихітної зебри. Вчені навіть використовували чіп для керування плаванням паралізованої зебри, що нагадує чіп Neuralink – але не буде помилкою порівняти їх.

Сподіваємося, що цей крихітний чіп стане великим стрибком уперед у дослідженні мозку. Він може допомогти вченим зрозуміти, як працює наш мозок у реальному часі, що призведе до отримання нових даних, а ще краще – нових методів лікування.