Позиції українських розробників на ринку Software Development

0
1 048 views

Війна в Україні сильно змінила становище на ринку IT. Поки українські компанії не могли оговтатися від такого удару, у розробників з інших країн з’явився шанс потіснити конкурентів. Про деталі та поточний стан конкурентоспроможності українських розробників розповів у своєму інтерв’ю для EASE Олександр Холін, CEO компанії MLP Co.

Хоча Україна завжди була в топі наймів Америки та Європи, оскільки має багато талановитих та сильних спеціалістів, після повномасштабного вторгнення переважна частина замовників уникає наймання вендорів з України. У них є острах, що розробник або команда може зникнути з проєкту через складне становище країни. Але українці змогли пристосуватися до цих умов та продовжують показувати активний прогрес, чітко демонструючи, що їх не зламати.

Олександр Холін, CEO компанії MLP Co

Кризу зумовлено тим, що нині багато замовників звернули увагу на ринки Індії та Південної Америки, які мають набагато нижчу ціну, а їхню якість можна характеризувати як задовільну. Попри професійність українських фахівців, значна частина замовників досі не готова ризикувати. Однак все одно є достатньо клієнтів, які підтримують Україну та не припиняють співпраці. Це допомагає довести, що війна не заважає українцям надавати послуги на високому рівні.

Також Олександр поділився кейсом своєї компанії. MLP Co. на ринку вже понад три роки, більшість проєктів є партнерськими кейсами з white-label, проте також компанія співпрацює з проєктом docStribute, що базується у Великій Британії. Це інструмент, що вносить революційні рішення у керуванні потоком документів. docStribute користуються в тому числі великі компанії, наприклад, OneLake.ai та Alium.finance.

За словами Олександра, перевагу над конкурентами на міжнародному ринку забезпечує серйозне ставлення до проєкту. Колектив дивиться на роботу з точки погляду клієнта, щоб зрозуміти всі болі та потреби та створити продукт, який принесе вигоду та задоволення. Саме професійність та відповідальність дозволяють компанії конкурувати та розширюватися на ринки США, Німеччини, Великої Британії та Ізраїлю.

Таким чином, українські IT-компанії навіть в умовах війни залишаються на плаву завдяки незмінним перевагам: якості, професійності, відповідальному ставленню до роботи та взаємодії з клієнтами. Ці якості допоможуть будь-якій компанії чинити вагомий опір міжнародним конкурентам.