Від чого може залежати ціна CRM-системи? «ItUa» називає кілька моментів

0
499 views
Від чого може залежати ціна CRM-системи?

Для ведення сучасного бізнесу потрібно використовувати максимум інструментів. Традиційні вже просто не зможуть закрити всі потреби на відміну від CRM-системи. Вона зможе не тільки автоматизувати наявні бізнес-процеси, а й дасть можливість для подальшого розвитку.

Серед представлених варіантів ви без проблем підберете потрібний. Тільки для цього потрібно розібратися в багатьох факторах. Зокрема багатьох цікавить ціна CRM-системи та чому вона відрізняється. Щоб це було легше розуміти, «ItUa»  допоможе розібратися в певних моментах.

Що може впливати на вартість продукту?

При виборі системи користувачі звертають увагу на багато факторів. Зокрема це стосується і ціни, яка може відрізнятися. На це може впливати багато факторів:

  • Функціональні можливості. Усі CRM мають базовий набір інструментів, що дозволяє закрити частину бізнес-процесів. Деякі з них мають більше функцій, що необхідні для роботи.
  • Масштаб. У дуже багатьох системах оплата здійснюється за кожного користувача. Відповідно вам необхідно вирішити, скільки людей буде працювати. До того ж варто враховувати об’єм інформації, який тут зберігатиметься. Також варто подумати про те, чи в майбутньому обраної CRM буде достатньо для роботи. Адже більшість компаній хочуть розвиватися, шукати нові напрямки.
  • Інтеграція та налаштування. Система без проблем може закрити базові потреби усіх ніш бізнесу. Якщо говорити індивідуальні завдання, то для їх налаштування потрібно надто більше часу. Все необхідно обговорювати з інтеграторами заздалегідь. Не варто ще забувати про інтеграцію CRM з іншими системами, які необхідні для подальшої роботи. Це все теж потрібно продумати, щоб нічого не упустити та можна було нормально працювати.
  • Можливі додаткові послуги. Досить багатьом потрібне навчання для співробітників, щоб вони могли у всьому розібратися. Після цього вони можуть приступати до роботи.
  • Подальша підтримка. Щоб система нормально працювала, їй потрібно забезпечити подальшу підтримку. У разі виникнення проблем, їх можна досить швидко вирішити. До того ж можна подумати про подальший розвиток, щоб закривати усі потреби бізнесу.

Кожен з цих моментів є дуже важливим. Вам потрібно заздалегідь продумувати усі тонкощі, щоб підібрати відповідну CRM-систему. На основі ваших побажань спеціалісти «ItUa» знайдуть рішення, яке закриє всі потреби та дозволить бізнесу розвиватися.