LG оголошує фінансові результати 2023 року

0
641 views

LG Electronics Inc. (LG) оголосила фінансові результати 2023 року, оприлюднивши консолідований дохід у розмірі 84,2 трлн вон і операційний прибуток у 3,55 трлн вон. Компанія третій рік поспіль досягає рекордного річного доходу. Операційний прибуток також стабільний та наближається до рівня, що спостерігався протягом попереднього періоду відстроченого попиту.

Масштабна кібератака вразила 18 лікарень по всій Румунії

Незважаючи на складні зовнішні чинники, такі як уповільнення економіки та зниження попиту, основний бізнес LG в галузі побутової техніки та процвітаюча компанія компонентів для автомобілів продемонстрували неабияку стійкість, безперервно зростаючи протягом восьми років поспіль. Їхній сукупний дохід минулого року перевищив 40 трильйонів корейських вон, що значно більше за 18 трильйонів корейських вон 2015 року. За той самий період частка цих двох галузей у загальному доході зросла з 32,5 відсотка до 47,8 відсотка.

Такі показники пояснюються стратегічними зусиллями LG посилити бізнес-портфоліо. Компанія успішно розширила свій бізнес B2B, на початковій стадії визначивши переломні моменти на ринку та інтегрувавши нові бізнес-моделі, такі як послуги передплати, в існуючі структури. Крім того, інноваційна бізнес-модель LG для контенту та послуг, що використовує широку базу користувачів із сотень мільйонів продуктів у всьому світі, також сприяла забезпеченню стабільної прибутковості.

Щодо майбутніх планів, LG прагне до безперервної трансформації від зрілої структури, орієнтованої на бізнес, до такої, що націлена на майбутнє зростання. Цьогоріч компанія зосередить здібності на подоланні обмежень, щоб максимізувати власний бізнес-потенціал. З допомогою новоствореної компанії Overseas Sales & Marketing LG прагнутиме до додаткового розвитку та розширення асортименту продуктів, особливо на ринках, що розвиваються, де є більше можливостей для зростання.

Компанія LG Home Appliance & Air Solution сягнула річного доходу в 30,14 трильйона вон, відзначивши вісім років безперервного зростання та розпочавши еру 30 трильйонів вон. Упровадження нових бізнес-моделей, як-от послуг за передплатою, і розширення частки B2B у таких сферах, як HVAC, компоненти та вбудовані рішення, сприяло цьому зростанню. Операційний прибуток порівняно з попереднім роком збільшився на понад 76 відсотків і досяг 2,08 трильйона вон.

У наступному році компанія прискорить перехід бізнес-моделі до готовності до майбутнього, включно з ініціативами напряму до споживача, «Direct-to-Consumer». На меті — розширити розгортання операційних систем побутової техніки та винести послуги передплати на міжнародні ринки. Крім того, відбуватиметься стрімкий розвиток у створенні рішень для розумного дому, які відображатимуть цінність дому без клопотів, «Zero Labor Home». Що стосується продукції, компанія намагатиметься зберегти стратегічний підхід до зміцнення преміального лідерства для провідних продуктів, таких як пральні машини та холодильники, водночас стрімко розширюючи модельний ряд для конкретних регіонів. Для того, щоб підтримувати безперервне зростання в секторі B2B, особливо в таких галузях, як HVAC, компанія планує зміцнити можливості, створивши повну локальну бізнес-операцію, яка охоплює розробку продукції, виробництво та продаж, зосереджуючись на помітних тенденціях електрифікації в таких регіонах, як Північна Америка та Європа.

Річний дохід компанії LG Vehicle Component Solutions склав 10,1 трлн вон, а операційний прибуток — 133 млрд вон. За 10 років з моменту заснування компанія не тільки перевищила позначку в 10 трильйонів корейських вон, а й продемонструвала зростання вісім років поспіль з початку оприлюднення результатів діяльності в 2015 році. Частка загального консолідованого доходу підвищилася до 12 відсотків. Цього року компанія прагне сприяти як зовнішньому зростанню, використовуючи значну кількість замовлень, так і якісному розвитку самої діяльності. У сфері автомобільних інформаційно-розважальних систем вона докладає зусиль для забезпечення можливостей програмно-визначених транспортних засобів відповідно до потреб виробників оригінального обладнання. Спираючись на диференційовану технологію, накопичену в секторах побутової техніки та ІТ, LG прагнутиме надалі покращити досвід перебування в транспортному засобі. У напрямку e-Powertrain основна увага зосередиться на зміцненні можливостей продукту та ранній стабілізації закордонних виробничих баз, щоб покращити реакцію на вимоги клієнтів. Крім того, для фар планують збільшити замовлення продуктів преміум-класу з одночасним підвищенням операційної ефективності.

Річний дохід LG Home Entertainment склав 14,2 трлн вон, а операційний прибуток — 362 млрд вон. Бізнес контенту та послуг на базі платформи webOS зміцнив позиції як нове джерело доходу, продемонструвавши помітний ріст операційного прибутку порівняно з попереднім роком. Дохід дещо знизився на тлі відносно повільного відновлення попиту на преміальні продукти, такі як OLED. Очікуючи поступового відновлення попиту на телевізори цього року, компанія намагатиметься зміцнити престижні лінійки OLED та QNED, дотримуючись подвійної стратегії, щоб лідирувати на ринку преміум-класу. Паралельно компанія прискорює своє перетворення на центр медіа та розваг. У поточному році webOS збираються плекати як важливе підприємство, що приносить трильйони доходів.

Річний дохід компанії LG Business Solutions склав 5,4 трильйона вон, а операційні збитки — 42 млрд вон. Дохід дещо знизився порівняно з попереднім роком через затримки у відновленні попиту на ІТ та скорочення інвестицій ключових підприємств. На прибутковість мало вплив збільшення інвестицій у такі галузі майбутнього зростання, як робототехніка та зарядка електромобілів. Цього року компанія позиціонуватиме себе з конкурентоспроможною лінійкою ІТ-продуктів, включаючи ігрові монітори та LG gram Pro, і активно шукатиме можливості для бізнесу, орієнтуючись на різні вертикалі, такі як державні установи та школи. Як лідер у B2B-бізнесі, LG прагне прискорити перехід від постачання окремих продуктів до інтеграції та надання суміжних рішень. Зважаючи на значну частку нових підприємств в організації, для майбутніх підготовчих робіт пріоритезуватимуть інвестиції, а не короткострокову ефективність управління.