Нейронний закоханий кіт та -69% – у креативній кампанії АЛЛО до Дня закоханих

0
986 views

ЗакохАЛЛО? Тоді саме час виявити турботу про близьку людину та потішити її приємними подарунками. Національний маркетплейс АЛЛО розпочав масштабну підготовку до Дня всіх закоханих та пропонує інноваційні подарунки зі знижками до 69%. Цього року маркетинг АЛЛО створив креативну кампанію «ЗакохАЛЛО? Накицяй знижку» з милим кошенятком, згенерованим штучним інтелектом.

ЗакохАЛЛО!? Накицяй знижку на купуй кохаджети!

«День Святого Валентина – нагода дарувати подарунки коханим, а також можливість порадувати бажаними покупками і себе. Він залишається важливим для клієнтів АЛЛО. Ми підготували не лише значні знижки на безліч бажаних товарів, а ще й яскраву кампанію, яку вже запустили по всіх digital-каналах. Ми продовжуємо експериментувати з інструментами ШІ і цього разу говоримо про кохання від імені кошеняти, закоханого у гаджет», – зазначає Артур Матковський, директор із маркетингу АЛЛО.

При розробці основного іміджу нової промо кампанії команда АЛЛО використала для генерації основних елементів програму штучного інтелекту Midjourney. Фрагменти відео створено за допомогою Gen-2 від Runway. Креатори наразі тестують цей інструмент і використали його для роботи над відео вперше.

Відео: https://youtu.be/756Q4mgouXk

До 15 лютого в АЛЛО, на маркетплейсі allo.ua та у застосунку триває Love Season зі знижками на тисячі товарів. Вибирайте телевізори, побутову техніку, електротранспорт, ноутбуки, планшети, навушники, павербанки зі знижками до 69%, щоб потішити свою половинку. В шоурумах АЛЛО МАХ клієнти можуть безкоштовно загорнути свої покупки у подарункове паковання. За покупки клієнти також отримують кешбек за програмою лояльності АЛЛО Гроші.

Над проєктом працювала інхаус креативна команда АЛЛО:
Артур Матковський – Chief Marketing Officer
Анна Гаврилюк – Creative Director
Олександр Селіванов – Senior Designer
Наталія Баран – Creative Copywriter
Midjourney – генерація графічних елементів

АЛЛО вже не вперше використовує ШІ для створення креативних кампаній. Дивіться попередні експерименти:
Back to school – «Звільни свого генія»
Black Friday – «Хижа П’ятниця»