Київстар звертає увагу своїх абонентів, як діяти у випадку викликів з невідомих номерів, які здійснюють ніби-то представники оператора.
Зазвичай при цьому співрозмовник пропонує отримати додаткові послуги, перемкнутися на кращий стандарт зв’язку тощо. Для цього вас просять назвати код із попередньо надісланого SMS чи останні цифри номера, з якого вам через хвилину телефонують.
“Так роблять лише шахраї! Ми ніколи не телефонуємо абонентам із проханням назвати персональні дані, коди із SMS-повідомлень, дані банківської картки або паролі”, – зазначають представники Київстар.
Що робити
У Київстарі вказують, як діяти, якщо ви отримали подібний дзвінок:
- негайно кладіть слухавку;
- не називайте одноразові паролі із SMS;
- не повідомляйте дані про вхідні дзвінки незнайомцям;
- якщо до вас звернулись у месенджерах, припиніть спілкування;
- зателефонуйте на нашу гарячу лінію та повідомте номер шахрая.
Будьте пильними і дбайте про свою безпеку!