Riot Games скорочує персонал на 11%

0
405 views
Riot Games скорочує персонал на 11%, щоб переорієнтуватися в умовах ринкових викликів

Riot Games, розробник культової гри “League of Legends”, оголосила про значні скорочення персоналу. Це рішення, яке торкнеться приблизно 11% глобальної робочої сили компанії, означає, що близько 530 працівників опиняться перед невизначеним майбутнім. Ця новина шокувала ігрову спільноту, привернувши увагу до проблем, з якими стикаються навіть успішні видавці цифрових ігор у сучасному економічному кліматі.

11 відсотків – це приблизно 530 працівників організації

Riot Games, дочірня компанія Tencent Holdings, була помітним гравцем на арені онлайн-ігор. Однак зараз компанія бореться з суворими реаліями ринку, що перебуває в стагнації. Високі темпи інфляції та тенденція серед гравців обмежувати свої витрати на нові ігри або обмежуватися кількома фаворитами сильно вдарили по індустрії. Riot не самотня в цій боротьбі: минулого року Electronic Arts скоротила свою робочу силу на 6% і зменшила кількість офісних приміщень, що свідчить про ширшу тенденцію до затягування пасків у всьому секторі.

Лист генерального директора Ділана Джадея до співробітників виявив критичний самоаналіз всередині Riot. Він визнав, що компанія втратила фокус і нестійке зростання витрат. Це визнання – рідкісний погляд на внутрішню роботу великої ігрової компанії, яка часто сприймається її фанатами як непереможна.

Реструктуризація – це не просто скорочення. Riot має на меті зосередитися на своїх найуспішніших іграх: “League of Legends”, “Valorant”, “Teamfight Tactics” та “Wild Rift”. Однак, саме припинення розробки нових ігор в рамках “Riot Forge” та скорочення певних функцій і персоналу в “Legends of Runeterra” підкреслює глибину цього стратегічного зсуву.

Поворот Riot відбувається на тлі ширшого залучення Tencent в ігрову індустрію, включаючи частки в інших американських ігрових гігантах, таких як Epic Games. Ці перестановки в Riot Games можуть бути передвісником змін, які ми можемо побачити в усій індустрії, оскільки компанії намагаються адаптуватися до ігрового ландшафту, що змінюється, та економічного тиску.