LG представляє останні інновації на CES 2024

0
888 views

Компанія LG Electronics (LG) демонструє свої рішення для розумного життя, які
виходять за межі дому й охоплюють різноманітні простори, зокрема мобільні та
комерційні середовища, на виставці CES 2024.

Виставка LG під девізом «Reinvent your future» демонструє, як компанія за допомогою останніх інновацій поліпшить клієнтський досвід у повсякденному житті, зокрема завдяки прозорому бездротовому телевізору 4K LG SIGNATURE OLED TV; розумному дому на базі штучного інтелекту (ШІ), Інтернету речей (IoT) і комунікаційних технологій; а також концепції мобільності Alpha-able.

Неперевершені враження від телеперегляду з інноваційними технологіями й
нескінченним контентом

Осердя стенду LG — перший у світі прозорий бездротовий телевізор 4K LG
SIGNATURE OLED T. Відвідувачів зустрічає масштабна експозиція медіамистецтва, для втілення якої об’єднали п’ятнадцять 77-дюймових телевізорів OLED, що транслюють захоплюючий відеоконтент із ідеальними рівнями чорного та насиченими кольорами. Показ поступово перетворюється на прозорий телевізор OLED, відкриваючи нову еру, яку започаткував OLED T. Вигляд, ніби телевізор парує в повітрі, акцентує увагу на бездротовій передачі відео- та аудіосигналів і підключенні до зовнішніх пристроїв, чим спрощує встановлення та надає більше свободи в дизайні інтер’єру.
Виділена зона підкреслює прозору бездротову технологію LG SIGNATURE OLED T, яка дозволяє виходити за рамки обмеженого простору та бездоганно вливатися в повсякденне життя. Як телевізор, що доповнює інтер’єр будь-якого приміщення,
LG SIGNATURE OLED T пропонує розширення майбутніх життєвих можливостей.
Крім того, прозорий екран покращує враження від перегляду мультимедійних
витворів мистецтва, додаючи глибини та об’ємності.

Переходячи до наступної зони, відвідувачі побачать вражаючу тунельну конструкцію з понад 140 55-дюймовими дисплеями OLED. Ця зона webOS служить платформою для демонстрації широкого спектру контенту, підібраного завдяки співпраці з різними партнерами. Зона WebOS, що виступає запрошенням дослідити світ розваг на платформі, тішить гостей великою колекцією відеокліпів різноманітних жанрів, у тому числі довгоочікуваних серіалів, ігор або спорту.
Такий вражаючий досвід спонукає відвідувачів насолодитися світом webOS та
пропонує захоплюючу інтерактивну подорож.

Технологія ШІ покращує досвід «розумних рішень для життя»

У виставковій зоні розумного дому LG представляє, як технологія ШІ може поліпшити майбутні рішення для розумного життя. Розумний дім компанії на основі ШІ задіює різноманітні датчики, щоб не тільки діджиталізувати життя людей, а й завчасно виявляти потреби, а також пропонувати індивідуальні рішення, виходячи зі слів, дій та навіть емоцій користувачів.
Приміром, безконтактні датчики, встановлені в будинку, можуть вимірювати та оцифровувати частоту серцевих скорочень і дихання клієнтів, аналізуючи стан
їхнього здоров’я для автоматичної регуляції температури та вологості в приміщенні.
У майбутньому розумному домі LG ThinQ під’єднуватиме датчики та пристрої IoT,
встановлені по всій території, виступаючи в якості сервісної платформи, що
автономно керує пристроями й забезпечує ідеальні налаштування, не потребуючи втручання користувача.
Припустимо, якщо клієнт приносить додому нового кота, то мікрофони, камери й
датчики mmWave, вбудовані в побутові пристрої, виявляють присутність пухнастого друга, автоматично надсилаючи запит, чи завантажити режим для домашніх тварин на побутову техніку LG ThinQ UP, або рекомендують комплекти аксесуарів, призначених для домашніх тварин. Крім того, датчики навіть визначають пріоритетом енергоефективність, перемикаючи розумні продукти в порожніх кімнатах у режим енергозбереження чи вимикаючи їх, коли нікого немає вдома. Датчики навіть можуть активувати режим запобігання злочинам і надсилати через додаток LG ThinQ сповіщення в разі виявлення будь-якої незвичайної активності.
У зоні також представлений нещодавно анонсований агент ШІ для розумного дому, який пересувається на двох колесах, щоб зустрічати відвідувачів. Він виступає універсальним помічником по дому та розумним центром, що пропонує повну підтримку в повсякденному житті клієнтів, підключаючи та керуючи побутовою технікою та пристроями IoT. Оснащений камерою, динаміком і низкою датчиків для домашнього моніторингу, він може збирати дані про домашню обстановку в режимі реального часу, щоб полегшити управління. Фронтальний дисплей дозволяє використовувати різні вирази обличчя, активно взаємодіяти з клієнтами та підтримувати спілкування.
Комерційна зона демонструє різноманітні індивідуальні послуги, пов’язані з темою
подорожей Лас-Вегасом. Один із яскравих прикладів — інтеграція LG MAGNIT,
мікросвітлодіодного дисплея з функцією розпізнавання обличчя та рекламними
рішеннями на основі ШІ. Така комбінація дозволяє надавати користувачам
персоналізовану рекламу у різних місцях, таких як готелі, торгові приміщення й
транспортні зони. Інші сценарії включають, що споживачі отримуватимуть у
готелях вказівки від GuideBot чи здійснюватимуть платежі в кафе за допомогою
розпізнавання обличчя.

Alpha-able, концепція мобільності майбутнього від LG

Виходячи за межі дому, LG нещодавно переосмислила автомобілі майбутнього як
«персоналізовані цифрові печери». З метою підтвердити цю концепцію, компанія
створила в межах свого виставкового простору спеціальну зону за участі Alpha-able.
Alpha-able слугує відчутним відображенням бачення мобільності LG, пропонуючі
пасажирам ознайомитися з інноваційними рішеннями, які вони можуть очікувати в
майбутньому середовищі мобільності.
Концепція мобільності майбутнього має на меті надати клієнтам унікальний досвід,
заснований на трьох можливостях: трансформації, дослідження та відпочинку (з англ. Transformable, Explorable, Relaxable). Якщо перетворити автомобіль на простір, що нагадує домашнє або офісне середовище, пасажири отримають змогу знайти в дорозі відпочинок або роботу. Alpha-able використовує такі передові здобутки, як рухливі, гнучкі та прозорі дисплеї, на ряду з неперевершеними технологіями та рішеннями для побутової техніки від LG, щоб забезпечити досвід трансформації, що адаптується до потреб пасажирів. Крім того, Alpha-able пропонує досвід дослідження, надаючи персоналізовану інформацію та контент для унікальних ситуацій, а також досвід відпочинку, щоб пасажири могли розслабитися та насолодитися особистим часом.
Окрім Alpha-able, LG також виділила зону для демонстрації рішень для заряджання
електромобілів (EV), що є провідним напрямком розвитку компанії. Вона висвітлює зарядний пристрій для електромобілів від LG та рішення контролю під назвою e-Centric.

Експериментальні та водночас інноваційні LG Labs та стійкі рішення, узгоджені з баченням ESG

LG також представила лінійку нових продуктів, розроблених через LG Labs —
експериментальний та водночас інноваційний проєкт компанії з розробки продуктів і послуг, спрямований на створення унікального клієнтського досвіду.
У зоні LG Labs представлений цілий ряд інноваційних продуктів, у тому числі DukeBox від LG Labs — універсальний аудіопристрій, що має на меті відновити глибину аудіо- та відеодосвіду за допомогою модернізованої концепції музичного автомата; DUOBO від LG Labs — капсульна кавова машина, яка екстрагує два смаки одночасно; і Bon Voyage від LG Labs — персоналізований житловий простір, створений, щоб розширити домашню якість життя на природу. До того ж, зона включає такі продукти, як LG CineBeam Qube та brid.zzz від LG Labs, які пропонують сміливі та інноваційні підходи для покращення обслуговування споживачів.
Компанія також створила зону «Краще життя для всіх», присвячену зусиллям у галузі екологічних, соціальних і управлінських ініціатив. Примітною особливістю стала LG mycup — мийна машина для склянок, яка дебютувала на CES. На додачу, LG представила власне екологічне рішення для дому, що залучає можливості енергетичної платформи LG для дому, щоб оптимізувати управління енергією та її вжиток. Комплексне рішення пропонує користувачам ефективне використання, легкий контроль та можливість розподіляти відновлювану енергію.
Крім того, LG представила Universal UP Kit — ряд аксесуарів, призначених, щоб
допомагати всім користувачам зі зручністю керувати побутовою технікою LG, незалежно від статі, віку чи можливостей. Відвідувачі мали змогу випробувати ці
аксесуари особисто. Компанія також приділила особливу увагу доступності для всіх завдяки спеціальним можливостям телеперегляду.

З 9 по 12 січня відвідувачі матимуть змогу ознайомитися з останніми інноваціями LG на виставці CES (№ 16008, Конференц-центр Лас-Вегаса).