На прифронтових територіях Укрпошта задіяла 1800 пересувних відділень, щоб покращити доставку виплат та посилок. Компанія оптимізує логістику, тому закінчила 2023 рік з чистим доходом від реалізації товарів та послуг на 11,9 млрд грн. Це на 19% більше, ніж у 2022 році (10 млрд).
Про це заявив Ігор Смілянський, генеральний директор АТ Укрпошта.
«У 2023 році кількість відправлених посилок виросла на 40%. Також варто сказати, про 15 мільйонів посилок, які Укрпошта та Укрзалізниця перевезли разом – це зручна і дієва колаборація двох державних компаній”, – сказав він.
Налагодження логістики
Великим досягненням воєнного часу є налагодження авіасполучення з США. Це важливо для українських підприємців. Адже навіть під час повномасштабної війни понад 1 млн українських товарів успішно реалізовуються на американських маркетплейсах.
Важливим для багатьох процесів стало акцептування кредитних угод з Європейським банком реконструкції та розвитку на суму 63 мільйонів євро та Європейським Інвестиційним Банком на суму 30 мільйонів євро.
“Зокрема саме завдяки фінансуванню ЄБРР ми змогли у 2023 році розбудувати надійну логістичну мережу, що покриває 100% території України. Це означає, що Укрпошта зможе гідно пройти цю зиму та надавати сучасні цифрові послуги за будь-яких умов, зі зв’язком та без нього, завдяки закупленим генераторам та Starlink для відділень та сортувальних центрів”, – зазначає CEO.
Пересувні відділення
В Україні на сьогодні працюють 1800 пересувних відділень, що дають можливість доставляти необхідні виплати, товари та посилки на прифронтові території. Завдяки ним, зокрема, стає можливим швидко розгортати відділення на звільнених територіях і відновлювати роботу там.
Це важливо у тому числі для виплати пенсій, а також оплати комунальних послуг. Саме через Укрпошту наразі проходить 20% операцій з комунальними платежами.
Цифровізація та роботизація
Одним з основних напрямків роботи на 2024 рік Ігор Смілянський визначив цифровізацію. За словами генерального директора Укрпошти 100% українських міст та сіл у наступному році планується охопити цифровими послугами. Йде завершення розробки відповідного програмного забезпечення.
Планується, що у 2024 році 100% посилок користувачів будуть сортуватися автоматично, за допомогою роботизованих сортувальних ліній, що має суттєво вплинути на якість та швидкість доставки. Також у планах закінчити процес з переходу на «безпаперовий» формат роботи компанії.