Apple, Google та Microsoft лідирують у рейтингу світових брендів

0
3 335 views
Apple, Google та Microsoft лідирують у рейтингу світових брендів

Apple залишається найдорожчим світовим брендом номер один з вартістю бренду у 880 млрд. дол. На другому місці йде Google з вартістю 578 млрд. дол., а на третьому – Microsoft – $502 млрд.

Аналітична компанія Kantar презентувала своє щорічне дослідження найцінніших світових брендів BrandZ.

Експерти зазначають, що навіть після того, як у 2023 році зафіксовано зниження на 20% у річному обчисленні, загальна вартість 100 найдорожчих світових брендів у розмірі $6,9 трлн все ще значно перевищує показник 2020 року, який становив майже $5 трлн. І ці $6,9 трлн також перевищують значення, передбачене траєкторією зростання рейтингу до пандемії.

Новий рейтинг вартості брендів ґрунтується на думках понад 4,2 мільйона респондентів про 21 000 брендів у 540 категоріях.

Топ-10 брендів

Топ-10

Тож, до першої десятки увійшли технологічні гіганти та ще 7 компаній:

  1. Apple – $880 млрд.
  2. Google – $578 млрд.
  3. Microsoft – $502 млрд.
  4. Amazon – $469 млрд.
  5. McDonald’s – $191 млрд.
  6. Visa – $169 млрд.
  7. Tencent – $141 млрд.
  8. Louis Vuitton – $125 млрд.
  9. Mastercard – $111 млрд.
  10. Coca Cola – $106 млрд.

100 найдорожчих світових брендів

Інші бренди та тренди

Coca-Cola знову увійшла до Топ-10, піднявшись на сім позицій до 10-го місця. Компанія збільшила вартість свого бренду на 8%.

16 брендів зросли у вартості, причому індійський телекомунікаційний оператор Airtel (№76, +24%) має найшвидше зростання у глобальному рейтингу.

До Топ-100 увійшли два китайських бренди: Shein (№70, $24 млрд) і Nongfu Spring (№81, $22 млрд).

Інші бренди та тренди 

Дев’ять брендів повернулися до рейтингу брендів. Серед них Pepsi (№91, $19 млрд), Colgate (№95, $18 млрд) і Pampers (№100, $17 млрд).

З 13 категорій, бренди продуктів харчування, напоїв, фаст-фуду та предметів розкоші виявилися найбільш стійкими, оскільки вони зберегли найбільшу частку вартості у порівнянні з 2022 роком.