Київстар запровадив спеціальні умови на Big Data розсилки

0
542 views
sms

Найбільший український оператор електронних комунікацій Київстар надаватиме знижку до -25% на підключення Big Data-розсилок напередодні різдвяного сезону. Спеціальні умови діють для нових клієнтів протягом 3-х місяців від дати підписання договору. До акції можна долучитися у період з 04.12.2023 р. по 24.12.2023 р.

«2023 рік — непростий для українського бізнесу. Зокрема й тим, що бізнес вже другий рік поспіль вимушений функціонувати в умовах повномасштабної війни. Релокація, втрата логістичних ланцюжків, інфляційні процеси, зменшення кількості чи перерозподіл клієнтів додавали неабияких викликів у роботі великих і малих бізнесів. І якщо великі компанії мали більший запас міцності і швидше адаптувались, то для сегменту малого і середнього бізнесу такі виклики часто ставали непереборними”,  — каже Костянтин Вечір, директор з розвитку бізнесу на корпоративному ринку Київстар.

Тож оператор прагне підтримати українські компанії незалежно від їхнього розміру і допомогти їм ефективніше комунікувати з клієнтами, пропонувати свої послуги, особливо в сезон різдвяних свят. Менеджер зазначає, що це може бути різноманітна комунікація, зокрема й про акції, особливі персональні пропозиції, інформування про сезонний асортимент, відкриття нових точок продажу тощо.

Що дає Big Data

Алгоритми Big Data-розсилок дозволяють виконувати кілька видів інформування для бізнесу:

1. Таргетовані розсилки, які враховують індивідуальні поведінкові характеристики споживачів та сегментують аудиторію за певними параметрами, наприклад за віком, статтю, інтересами або на певній локації. Пропозицію отримають саме ті клієнти, які максимально в ній зацікавлені.

2. Тригерні розсилки, які дозволяють налаштувати комунікацію автоматично за певними подіями (тригерами) і надсилати клієнтам повідомлення, коли ця подія відбудеться. Наприклад, коли клієнт проходить біля вашого закладу.

У компанії зазначають, що пропоновані сервіси та послуги на основі Big Data створені мобільним оператором. У роботі з даними компанія дотримується законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних», не передає та не продає персональні дані абонентів. Усі аналітичні моделі з використанням Big Data будуються на основі неперсоніфікованих та зашифрованих даних.