Трафік у маркетплейсі на Чорну п’ятницю зріс на 60%

0
487 views
Алло МАХ та Mi Store відновили роботу в ТЦ Retroville

Пресслужба АЛЛО повідомила, що головний розпродаж року зі знижками до 70% тривав у маркетплейсі  з 17 по 26 листопада. При цьому обсяг продажів практично повернувся до рівня 2021 року. Значно зріс трафік в онлайні, середній чек перевищив 5 тис. грн у вихідні, а кількість чеків збільшилася на 16% порівняно з початком листопада.

Середній чек

Середній чек акційного періоду Чорної п’ятниці-2023 становив 4785 гривень. Він почав зростати з початку розпродажу і 24-26 листопада перевищив 5 тисяч гривень, що на 15% більше за середній чек за період 17-23 листопада і на 30% більше, ніж був торік. Загальна кількість чеків зросла на 16%, якщо порівнювати з початком листопада.

Обсяги продажів збільшилися в усіх товарних категоріях, але найбільше – понад удвічі – зросли телевізори, побутова техніка та товари для геймінгу у порівнянні зі звичайним тижнем листопада. Найдорожчим товаром, який придбали в АЛЛО за цей час, став геймерський ноутбук ASUS ROG Strix Scar вартістю 189 999 гривень.

Змінилися порівняно з минулим роком і пріоритети споживачів,  адже торік значне зростання продемонстрували товари, що знадобилися українцям через блекаути – павербанки, генератори та зарядні станції. Наразі попит на них зменшився у 6 разів порівняно з торішнім високим обсягом продажів.

Трафік у маркетплейсі на Чорну п'ятницю зріс на 60%

Трафік зріс на 60%

Онлайн-трафік на allo.ua за 10 днів розпродажу зріс на 60% порівняно з попереднім тижнем листопада 2023 року або на 26% порівняно з періодом Чорної П’ятниці 2022 року. Водночас наростання відбувалося поступово впродовж тижня.

У п’ятницю, 24 листопада, рівень трафіку на сайті на 17% перевищив аналогічний день минулого року, проте на чверть не досяг показників 2021 року. Пікова година припала на 20:00 п’ятниці, 24 листопада, також активність спостерігалася о 16, 12, 14 та 21 годині. Найменше українці робили покупки о четвертій ранку.

24 листопада найактивнішими в онлайні були клієнти з Києва, а також Дніпропетровської, Львівської, Одеської, Харківської, Полтавської та Київської областей. Порівняно з минулим роком зріс трафік з Полтавської та Харківської областей, а от з Одеської – знизився.

Кількість замовлень у застосунку зросла вдвічі

Особливо активно клієнти АЛЛО робили покупки в мобільному застосунку. Кількість сеансів та трафік у період розпродажу зросли на 63%, а кількість замовлень – на 128% у порівнянні з попереднім періодом. Піковий день покупок в застосунку припав також на п’ятницю, 24 листопада. Загалом 54% покупок зробили чоловіки, а 46% – жінки. Трохи більше половини клієнтів,  що зробили покупки – з вікової категорії  25-44 роки.

Товар, який купували у застосунку найбільше – павербанк Golf G80 10000 мА•год 10W Black, а ноутбук Lenovo Legion Pro 5 16IRX8 Onyx вартістю 74 319 гривень став найдорожчою покупкою у застосунку АЛЛО.

Пік у роздрібній мережі

В офлайн-мережі АЛЛО пікові години покупок припали на суботу, 25 листопада: вдень з 12 до 16 години трафік збільшився вдвічі у порівнянні з суботою 11 листопада 2023 року.

Найбільше покупок було зроблено у Києві, Дніпрі, Харкові, Одесі та Львові. Понад 35% всіх покупок Чорної П’ятниці припало на клієнтів у віці 31-40 років, а на вікову групу 21-30 років – більше ніж 25% покупок, порівняно з 2022 роком збільшилася кількість покупок серед клієнтів у віці 41-50 років – цьогоріч їхня доля становить 20%. В офлайні чоловіки купували більше за жінок (66% проти 34% відповідно) – на рівні минулого року.

Клієнти під час онлайн-покупок почувалися комфортно, а сайт не відчув великого навантаження, працював безпечно та стабільно на піку продажів завдяки завчасному переходу сервісів компанії до середовища Amazon. На період знижок компанія збільшила кількість працівників, що працюють на складі та доставляють замовлення, а також у магазинах та у контакт-центрі.