Технологія електромобілів стрімко розвивається, набуваючи все більшого поширення в автомобільній промисловості. Однак цей прогрес ще не поширився на інші транспортні сектори. Хоча з’явилася концепція електричних літаючих автомобілів, повітряні та морські подорожі продовжують значною мірою залежати від викопних видів палива. Намагаючись вирішити цю проблему, Rolls-Royce вивчає можливість використання Sustainable Aviation Fuel (SAF), відновлюваного палива, отриманого з відходів, в якості альтернативи традиційному авіаційному паливу. Ця ініціатива має на меті зменшити вплив авіаперевезень на навколишнє середовище та сприяти більш сталому майбутньому транспорту. Детальніше…
Rolls-Royce підтверджує, що всі його сучасні двигуни можуть працювати на 100-відсотковому SAF
Зусилля щодо скорочення використання викопного палива тривають вже давно, в першу чергу через обмеженість викопної енергії та її присутність у певних місцях по всьому світу. Однією з найкращих альтернатив, розроблених з часом, є екологічно чисте авіаційне паливо (SAF), що виробляється з відновлюваних джерел, таких як відпрацьовані мастила, рослинні олії та водорості.
SAF, що має стати майбутнім стандартом в авіаційній промисловості, деякий час випробовували шляхом змішування з авіаційним паливом через побоювання щодо ефективності. Однак Rolls-Royce оголосив, що його двигуни готові до роботи на 100% екологічно чистому авіаційному паливі. Компанія провела серію випробувань, щоб переконати світ у цій альтернативі.
У випробуваннях, проведених на заводі Rolls-Royce в Канаді, використовувалися авіаційні двигуни Trent 700, 800, 900, 1000, XWB-84, XWB-97, 7000, BR725 і Pearl 700, 15 і 10X. Випробування завершилися цілком успішно, і генеральний директор компанії Туфан Ергінбільгіч зробив наступні заяви з цього приводу:
“Оголошення про те, що всі наші двигуни, які зараз виробляються, сумісні зі 100% SAF, є значним кроком як для Rolls-Royce, так і для авіаційної промисловості в цілому. Це також є переконливим доказом нашого прагнення досягти нульового рівня викидів до 2050 року та підтримки клієнтів у досягненні цієї мети”.
SAF дійсно має потенціал для революції в авіаційному секторі та поступової відмови від традиційного авіаційного палива. Однак, чи стане він справжнім стандартом, наразі невідомо. Хто знає, можливо, електричні авіаційні двигуни стануть набагато більш розумними варіантами, коли прийде час.
⚡️ТГ-канал Зв'язок: секрети телефонів, приховані деталі тарифів на інтернет та зв'язокДивіться огляди:
- EnerGenie BAT-12V7AH – для дитячих машинок і не тільки
- System Power 10 850W – потужний блок живлення від be quiet!
- Lenovo Yoga Tab 11 отримав 2К IPS дисплей та Dolby Atmos