Аналітики HolonIQ відзначили українські освітні стартапи

0
1 115 views
Аналітики HolonIQ відзначили українські освітні стартапи

EdTech компанія Headway увійшла до переліку європейських стартапів, які є найбільш перспективними у сфері цифрової освіти — The Europe EdTech 200 від міжнародної аналітичної компанії HolonIQ. Також у списку ще 4 українські компанії.

The Europe EdTech 200 — щорічний список із двохсот найбільш молодих, швидкозростаючих та інноваційних компаній Європи у сфері цифрової освіти. Його мета — привернути увагу інвесторів до стартапів та продемонструвати перспективні європейські компанії учасникам EdTech ринку.

Список формується на основі даних Impact Intelligence Platform, а також якісних оцінок від підрозділу HolonIQ Intelligence Unit та експертів із ринку за п’ятьма параметрами:

  • Ринок — якість і відносна привабливість конкретної категорії ринку, в якій конкурує компанія.
  • Продукт — якість, унікальність і його вплив.
  • Команда — досвід та різноманітність лідерів.
  • Капітал — фінансовий стан компанії та її здатність забезпечувати достатнє фінансування.
  • Динаміка — позитивні зміни розміру, швидкості та впливу компанії з часом.

Аналітики HolonIQ відзначили українські освітні стартапи

Список містить 10 категорій: Content, («Контент»), Management systems («Системи менеджменту»), Advanced Technology («Передові технології»), Tutoring and Test prep («Репетиторство та підготовка до тесту») та інші. Headway потрапив до переліку компаній для «Онлайн навчання».

«Радий бачити Headway у цьогорічному списку The Europe EdTech 200. Це вкотре доводить наскільки цінними для світу є технології, які ми розробляємо тут, в Україні», — коментує CEO та засновник Headway Антон Павловський.

Крім Headway, HolonIQ включили до переліку й інші перспективні EdTech компанії родом з України. Серед них: Classtime — платформа для інтерактивного дистанційного навчання, Buki — ресурс для пошуку репетиторів у 7 країнах, Gios — інтерактивні курси з математики та All right — платформа для дітей із вивчення англійської мови.