Meta, материнська компанія Facebook та Instagram, запустила підписку без реклами для своїх двох найпопулярніших соціальних мереж в Європі. Нова опція підписки є відповіддю на нові правила ЄС, які вимагають від компаній пропонувати користувачам можливість відмовитися від таргетованої реклами.
Підписка без реклами коштує 9,99 євро (~$10,61) на місяць, якщо ви реєструєтесь на сайті, і 12,99 євро (~$13,80) на місяць, якщо ви реєструєтесь через додатки для Android або iOS. Різниця в ціні пояснюється додатковими зборами, які стягують Google та Apple на своїх мобільних платформах.
Оскільки Meta тепер є більш згуртованою платформою, одна підписка охоплюватиме всі ваші акаунти в Facebook та Instagram, прив’язані до Центру облікових записів. Однак, починаючи з 1 березня 2024 року, вам потрібно буде платити додатково 6 євро на місяць через Інтернет і 8 євро на місяць через iOS і Android за кожен додатковий обліковий запис у вашому Центрі облікових записів.
Окрім видалення всіх рекламних оголошень з ваших стрічок у Facebook та Instagram, підписка без реклами також не дозволяє Meta відстежувати ваші рекламні оголошення. Це хороший варіант для користувачів, які турбуються про свою конфіденційність в Інтернеті.
Наразі підписка доступна лише в ЄС, але Meta може розширити її на інші регіони, якщо будуть прийняті подібні закони.