Spotify опублікував звіт за третій квартал 2023 року. У цьому кварталі компанія відзвітувала про прибуток, що є значним покращенням у порівнянні зі збитками попереднього року. За цей період щомісячна кількість активних користувачів зросла на 26% у порівнянні з минулим роком і досягла 574 мільйонів, перевищивши прогноз на 2 мільйони користувачів.
Ще більш важливим для платформи є те, що кількість платних підписників також зросла на 16% у порівнянні з минулим роком, досягнувши 226 мільйонів. Варто зазначити, що нещодавно Spotify зробив деякі раніше безкоштовні функції ексклюзивними для передплатників преміум-класу, що суттєво вплинуло на рішення користувачів.
Ще одна важлива деталь у звіті за 3 квартал 2023 року, опублікованому Spotify, – це зростання загального доходу на 11% у річному обчисленні, який сягнув 3,4 мільярда євро, перевершивши очікувані результати. Однак, незважаючи на всі ці позитивні зміни, єдиним аспектом, де Spotify не повністю виправдав очікування своєї користувацької бази, є його зобов’язання забезпечити рівень потокового мовлення без втрат. Аудіофіли з нетерпінням чекали на пропозицію Spotify щодо аудіо без втрат, яку, за чутками, називають “Преміум”, вартістю $19,99 на місяць і з додатковими функціями.