Volvo прискорюється на шляху до створення 100% лінійки електромобілів до 2030 року

0
419 views
Volvo прискорюється на шляху до створення 100% лінійки електромобілів до 2030 року

Коли вересень добігає кінця, Volvo Cars не просто озирається назад, а дивиться вперед. Минулого місяця шведський автовиробник продав 61 666 автомобілів у всьому світі – на 25% більше, ніж за той самий місяць минулого року – і не демонструє жодних ознак сповільнення темпів зростання. Але ще цікавіше те, як стрімко зростають продажі електромобілів, що підзаряджаються, вказуючи на майбутнє, яке є не просто електричним, але й зарядженим.

За перші 9 місяців 2023 року сегмент електромобілів компанії зріс на 37%.

У той час як загальні продажі автомобілів Volvo за перші дев’ять місяців 2023 року зросли на 19% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року, сегмент електромобілів, що підзаряджаються, збільшився на 37%, досягнувши 21 103 продажі. Це означає, що електромобілі тепер складають 34,2% від загального обсягу продажів Volvo, що перевищує минулорічний показник у 31,3%. Варто зазначити, що ці цифри є рекордними ще до того, як Volvo випустить наступне покоління повністю електричних автомобілів, що, як очікується, значно змінить баланс на користь чисто електричних автомобілів.

Поточна тенденція продажів свідчить про те, що гібридні автомобілі з можливістю підзарядки дещо випереджають повністю електричні. Однак, враховуючи поточні темпи зростання – особливо 52% зростання кількості електромобілів з акумуляторними батареями (BEV) – ситуація, швидше за все, скоро зміниться. Дані підтверджують це: за цей рік частка таких електромобілів, як Volvo C40 Recharge і Volvo XC40 Recharge, склала 15,8%, що на 149% більше, ніж у минулому році.

Електромобілі Volvo не обмежуються лише своєю батьківщиною. Погляд на географію цих продажів малює інклюзивну картину. В Європі продажі електромобілів склали 13 599 одиниць, що на 21% більше. У Сполучених Штатах спостерігалося вибухове зростання на 161% до 3 052 одиниць. Навіть у Китаї, який часто вважають складним ринком, Volvo відзначила 20% зростання продажів електромобілів.

І ось що найцікавіше: Volvo не просто грає в цифри. У компанії є бачення, що до 2030 року її модельний ряд на 100% складатиметься з електромобілів. Завдяки новим моделям, таким як Volvo EX90 та Volvo EM90, автовиробник не просто реагує на ринкові тенденції, а й потенційно задає їх.

⚡️ТГ-канал Зв'язок: секрети телефонів, приховані деталі тарифів на інтернет та зв'язок
Підпишись на канал Зв'язок!

Дивіться огляди: