Google залишається нішевим виробником смартфонів

0
410 views
Google Pixel 8 Pro випустили з чіпом Tensor G3

Google представила свої останні флагманські смартфони на щорічному заході Made by Google у середу. І хоча більшість специфікацій і функцій нових Pixel 8 і Pixel 8 Pro були оприлюднені ще до події, було одне оголошення, яке щиро схвилювало шанувальників.

Адже Google пообіцяв, що нові телефони отримають сім років підтримки ОС Android, безпеки та оновлення Feature Drop, які вирішують одну з найбільших проблем у середовищі Android і випереджають навіть найновіші iPhone, які зазвичай отримують нові версії iOS протягом п’яти-шести років.

Як і очікувалося, ціни на Pixel 8 і Pixel 8 Pro подорожчали на 100 доларів порівняно з торішніми моделями. Починаючи з 699 і 999 доларів відповідно, вони тепер міцно знаходяться на території флагманських смартфонів, хоча й у нижній частині цього спектру.

Раніше Google працювала з різними виробниками апаратного забезпечення. У 2016 році Google дебютувала зі смартфонами Pixel, створеними Google. Але, незважаючи на гарні відгуки та привабливі ціни, компанія так і не зламала ринок смартфонів, продаючи лише незначну частину пристроїв, де лідерами залишаються Samsung, Apple і Xiaomi.

Google залишається нішевим виробником смартфонів

За даними Statista Consumer Insights, Google продовжує бути нішевим гравцем на ринку смартфонів. Адже менше п’яти відсотків користувачів смартфонів називають пристрій Google своїм основним телефоном на більшості основних ринків.

Так, телефони Google найбільш популярні в Канаді та США, де ними користуються 5,3 і 4,6 відсотка користувачів смартфонів відповідно. І все ж, за оцінками Canalys, Google поставила лише 2,6 мільйона смартфонів у Північній Америці в першій половині 2023 року, тоді як лідер ринку Apple поставила 35 мільйонів iPhone.

На щастя для Google, а якщо точніше, компанії Alphabet, вона не покладається на продаж смартфонів так, як Apple. Минулого року операційний сегмент, який включає всі апаратні продукти Google, а також Google Play, підписки на YouTube та інші продукти та послуги, становив лише 10 відсотків загального доходу Alphabet, тоді як реклама становила приблизно 80 відсотків.

У той же час у Apple тільки iPhone становив понад 50 відсотків від загального обсягу продажів у 2022 фінансовому році, що чітко демонструє пріоритети кожної компанії.

⚡️ТГ-канал Зв'язок: секрети телефонів, приховані деталі тарифів на інтернет та зв'язок
Підпишись на канал Зв'язок!

Дивіться огляди: