Рекламні доходи Twitter впадуть на $1,3 млрд

0
4 488 views

Відтоді, як у жовтні минулого року мільярдер Ілон Маск купив X, колишній Twitter, за 44 мільярди доларів, він втрачає доходи від реклами. Після внесення змін до правил модерації контенту, які відвернули багатьох користувачів і рекламодавців, платформа намагається відновити щомісячний обсяг трафіку і дохід від реклами в соціальних мережах.

Очікується, що у 2023 році доходи Twitter від реклами впадуть на 30% або на $1,3 млрд.

доходи Twitter від реклами впадуть на 30% або на $1,3 млрд.

Лише Twitter падає

Twitter зазнавав операційних проблем ще до того, як його придбав Ілон Маск. Однак відтоді, як мільярдер став власником компанії, він вносить у соцмережу зміни, які скоротили її трафік і відштовхнули рекламодавців. Як наслідок, до кінця 2023 року Twitter буде єдиною соціальною мережею з першої сімки, у якої впаде дохід від реклами.

Згідно з опитуванням Statista, очікується, що дохід від реклами в Twitter впаде на 30% у порівнянні з попереднім роком – з $4,7 млрд у 2022 році до $3,3 млрд у 2023 році. Всі інші гіганти соціальних мереж цього року побачать зростання доходів від реклами, а TikTok буде найбільш швидкозростаючою платформою серед семи лідерів ринку.

Statista очікує, що дохід від реклами цієї платформи для обміну відео зросте на 55% порівняно з минулим роком, з $11,6 млрд до понад $18 млрд. Цікаво, що друге за величиною зростання на 17% очікується у Pinterest, чиї доходи від реклами зростуть з $2,8 млрд у 2022 році до $3,3 млрд у 2023 році. Snapchat і LinkedIn йдуть слідом за ним, з ростом на 16% і 15% в річному обчисленні.

Дані Statista також показують, що Facebook побачить найменше зростання доходів від реклами – на 5%. Минулого року гігант соціальних мереж заробив $113,6 млрд від реклами на своїй платформі. Прогнозується, що ця цифра зросте до $118,9 млрд у 2023 році.

До 2027 року впаде ще на 20%

До 2027 року впаде ще на 20%

Поєднання суперечливого керівництва, сумнівної політики особи, яка керує компанією, та великої конкуренції на ринку продовжить скорочувати рекламні доходи Twitter у наступні роки.

За прогнозами Statista, у 2024 році платформа отримає $3,1 млрд від реклами, що на 6% менше, ніж цього року. До 2027 року ця цифра впаде ще на 12% до $2,7 млрд. Це означає, що за п’ять років компанія втратить приблизно 42% своїх доходів від реклами.

⚡️ТГ-канал Зв'язок: секрети телефонів, приховані деталі тарифів на інтернет та зв'язок
Підпишись на канал Зв'язок!

Дивіться огляди: