Через 25 років після запуску послуги прокату DVD-дисків поштою Netflix нарешті припиняє те, що давно вже стало просто хобі для всесвітнього потокового гіганта.
Як було оголошено на початку цього року, компанія випустить свій останній диск у п’ятницю, 29 вересня, знаменуючи кінець знакових червоних конвертів, які проклали шлях від звичайного прокату фільмів (RIP Blockbuster) до епохи безмежного потокового передавання.
Зрештою, минуло понад 15 років відтоді, як Netflix представив потокове відео, і 12 років відтоді, як компанія відокремила бізнес DVD від послуги потокового передавання. Тоді потокова частина зберегла назву Netflix, тоді як бізнес DVD був перейменований на Qwikster, хоча лише на один місяць.
«DVD поштою може не тривати вічно, але ми хочемо, щоб він тривав якомога довше», — заявив співзасновник і тодішній генеральний директор Netflix Рід Гастінгс у своєму блозі.
І хоча велика ставка Гастінгса на потокове передавання викликала суперечки в той час, вона швидко принесла щедрі результати, як показує графік від Statista. У 2011 році дохід Netflix від об’єднання DVD і потокового сервісу становив 3,2 мільярда доларів. Минулого року компанія заробила 31,5 мільярда доларів лише від потокового передавання, у той час як внесок DVD-бізнесу становив менше 150 мільйонів доларів, або 0,5 відсотка.
Незважаючи на величезну популярність у свій час, бізнес із розсилкою DVD-дисків поштою ніколи не міг би розширитися так, як потокове передавання. У січні 2016 року Netflix запрацював у 130 країнах одночасно.