Партнерський кейс співпраці мобільного оператора lifecell та компанії Optiva під час війни відзначено престижною нагородою TM Forum Excellence Awards.
Партнерство lifecell та Optiva було відзначене в категорії Excellence in Serving People & Planet за проєкт «Підтримка зв’язку як життєво необхідної потреби з розширеним захистом у небезпечні часи».
Подробиці про рішення
З першого дня повномасштабної війни у лютому 2022 році безумовним пріоритетом lifecell стала підтримка безперервності зв’язку для українців. Тоді оператор разом з компанією Optiva здійснив швидке розгортання нових центрів аварійного відновлення у безпечних місцях подалі від бойових дій в Україні та за її межами, включно з платформою автоматизованого абонентського обліку.
Можливості платформи дозволили lifecell бути готовими до можливих порушень в роботі головного дата центру, а також в стислі строки запровадити національний роумінг та надати нові безкоштовні послуги. Це дозволило забезпечити українців надійним зв’язком у критичний час.
Нагорода від TM Forum
Починаючи з 2007 року, TM Forum відзначає нагородами провідні світові компанії за їх інноваційні досягнення, які роблять революційний внесок у цифрову трансформацію телеком-галузі. Нагороди TM Forum демонструють престижну та неупереджену експертизу, цінне визнання колег та відзначають успіх ключових гравців галузі.
«Переможці TM Forum Excellence Awards проходять найсуворіший відбір у галузі телекомунікацій і високих технологій”, — сказав Нік Віллеттс, генеральний директор TM Forum.
За його словами, цього року був надзвичайний вибір із майже 200 заявок, і незалежному журі було дійсно важко обрати переможців серед усіх компаній, які співпрацюють, впроваджують інновації та забезпечують рух галузі у нову еру цифрових телекомунікацій.
“Перемога в категорії Excellence in Serving People and Planet демонструє натхненний приклад цифрової трансформації в реальному світі, і мені приємно привітати команди lifecell та Optiva», – додав Віллеттс.
«Престижна нагорода TM Forum Excellence Award є для нас джерелом натхнення для покращення нашої відданої роботи та постійного зміцнення зусиль задля забезпечення найкращих технологічних послуг у співпраці з нашим відданим партнером Optiva”, – зазначив Ісмет Язиджи, головний виконавчий директор lifecell.
На його думку, премія у категорії Excellence in Serving People and Planet підкреслює прагнення компанії забезпечити надійне безпечне з’єднання для абонентів, особливо в часи складних випробувань, через які проходить вся українська нація.
“Разом ми продовжуватимемо забезпечувати життєво важливий нерозривний зв’язок, незважаючи на несправедливу та жорстоку війну, розв’язану росією проти незалежної держави», – підкреслив Язиджи.
«Для Optiva ця нагорода є моментом, який нагадує нам про те, який вплив можуть мати технології та клієнтоорієнтоване обслуговування в ситуаціях, коли зв’язок насправді рятує життя. Ми продовжуватимемо підтримувати lifecell та Україну у життєво важливій сфері телекомунікацій», – додав Роберт Стайбл, генеральний директор Optiva.
⚡️ТГ-канал Зв'язок: секрети телефонів, приховані деталі тарифів на інтернет та зв'язокДивіться огляди:
- EnerGenie BAT-12V7AH – для дитячих машинок і не тільки
- System Power 10 850W – потужний блок живлення від be quiet!
- Lenovo Yoga Tab 11 отримав 2К IPS дисплей та Dolby Atmos