Марка до 30-річчя мобільного зв’язку отримала дизайн

0
897 views
Марка до 30-річчя мобільного зв’язку отримала дизайн

Eкспертне журі конкурсу, до складу якого увійшли представники Vodafone, The Village та креативної індустрії, обрало дизайн марки до 30-річчя мобільного зв’язку в Україні.

Переможницею стала графічна дизайнерка Олена Гончаренко. Олена отримає приз від партнера – смартфон Samsung Galaxy S23 Ultra з оплаченими 6 міс зв’язку.

Ексклюзивний тираж поштової марки надрукує Укрпошта. Отримати ексклюзивну марку лімітованої серії, присвячену 30-річчю мобільного зв’язку в Україні, можна буде тільки у магазинах Vodafone вже найближчим часом.

До створення дизайну нової марки долучились більше 1000 учасників. Переглянути шорт-лист конкурсу можна за посиланням.

Найбільш популярними темами серед поданих на конкурс робіт стала мапа України. 80 робіт містили її зображення. У 230 ескізів автори дизайнів додали лого Vodafone. Адже 30 років тому перший дзвінок пролунав саме у мережі, що нині працює під брендом Vodafone. Та тоді це був UMC – Ukrainian Mobile Communications — “Український мобільний зв’язок”.

До речі, і у переможну марку дизайнерці вдалося гарно вставити логотип Vodafone. Я помітив його не з першого погляду.

За 30 років компанія пройшла довгий шлях розвитку: від першого дзвінка та SMS-повідомлення до мільйонів терабайтів трафіку, які щосекунди проходять через мережу Vodafone Україна.

У 2022 році мобільний оператор Vodafone допоміг мільйонам українцям зберегти звʼязок з рідними та близькими. Від початку повномасштабної війни компанія забезпечувала Сили оборони необхідними гаджетами та послугами, а також надавала безкоштовні SIM-картки жителям деокупованих територій. І зараз продовжує розвивати мережу, яка поєднує людей в Україні та світі.