За словами мобільного розробника Алессандро Палуцці (Alessandro Paluzzi), щоб не відставати від конкурентів, Instagram готується збільшити максимальну тривалість функції Reels до 10 хвилин. Ця зміна, яка наразі обмежена трьома хвилинами, не лише надасть Instagram перевагу, але й змусить нас переосмислити те, як ми класифікуємо соціальні медіа-платформи.
Instagram, можливо, прагне конкурувати з TikTok за допомогою цього кроку
Хоча TikTok дозволяє своїм користувачам завантажувати 10-хвилинні відео, стрибок Instagram у розширений відеопростір доводить, що він не бажає залишатися лише платформою для фотографій і коротких відео. Схоже, це частина ширшої тенденції, коли гіганти соціальних мереж більше не задовольняються дотриманням своїх початкових ніш. Давні дескриптори Instagram як “фотоплатформи”, TikTok як “платформи для коротких відео” і YouTube як “платформи для довгих відео” стають застарілими.
YouTube – ще один приклад. Парадоксальним чином він намагається завоювати частку ринку короткого відео, впроваджуючи функції, які роблять його більш схожим на TikTok. Отже, яка тут кінцева мета? Все просто: стати платформою “все в одному”.
Meta, материнська компанія Instagram, підтвердила, що скріншоти, якими ділилися про розширення Reels, зроблені з “внутрішнього прототипу”. Хоча вони не уточнили, коли ця зміна буде впроваджена, очевидно, що межі між цими платформами розмиваються з безпрецедентною швидкістю. Йдеться вже не просто про те, щоб не відставати, а про те, щоб долати бар’єри і розширювати горизонти.
Оскільки кожна платформа намагається бути майстром на всі руки, питання зараз полягає в тому, чи ризикнуть вони стати майстрами ні в чому? Час покаже.
⚡️ТГ-канал Зв'язок: секрети телефонів, приховані деталі тарифів на інтернет та зв'язокДивіться огляди:
- EnerGenie BAT-12V7AH – для дитячих машинок і не тільки
- System Power 10 850W – потужний блок живлення від be quiet!
- Lenovo Yoga Tab 11 отримав 2К IPS дисплей та Dolby Atmos