Lamborghini тизерить потенційний майбутній електричний суперкар в Instagram

0
509 views
Lamborghini тизерить потенційний майбутній електричний суперкар в Instagram

Lamborghini дає змогу поглянути на щось захоплююче, випустивши тизерне зображення нового автомобіля, який буде представлений 18 серпня. У нещодавньому дописі в Instagram італійський автовиробник пообіцяв, що “скоро буде представлено щось нове і по-справжньому захоплююче”.

Однак тизер не розкриває жодних інших ключових деталей автомобіля

Це оголошення з’явилося після заяви компанії про те, що вона представить концепт електромобіля (EV) під час автомобільного тижня в Монтереї. Оскільки 18 серпня припадає на цей період, стає зрозуміло, що цей дебют може стати нашим першим поглядом на новий EV від Lamborghini.

Тизер пропонує інтригуючий погляд на обриси автомобіля. Його плавні лінії та м’які краї різко контрастують з більш кутастими елементами, якими відома Lamborghini. Ці особливості дизайну можуть свідчити про поєднання класичного стилю бренду з формами, які часто зустрічаються в електромобілях, що допомагає зменшити аеродинамічний опір.

Раніше описаний як “перший прототип нашого четвертого серійного автомобіля”, цей концепт електромобіля – це те, чого з нетерпінням чекали шанувальники Lamborghini. У липні 2023 року компанія підтвердила плани щодо створення гранд-туру з колісною формулою 2+2. Генеральний директор Стефан Вінкельманн підкреслив, що цей автомобіль буде “набагато більш придатним для щоденного використання”, відходом від таких моделей, як Huracan або новий Revuelto, і, що важливо, не буде позашляховиком.

Тизер не дає занадто багато інформації про розмір автомобіля або конкретний дизайн. Ключові деталі, такі як те, чи буде він мати задні сидіння, як очікувана серійна версія, залишаються в таємниці.

Механічно електромобіль має спільні компоненти з іншими автомобілями Volkswagen Group. Це не новий підхід для Lamborghini, як видно з Urus, що розділяє платформу з Audi Q7, Bentley Bentayga і Porsche Cayenne.

Цікаво, що Lamborghini не випускала гранд-туристів 2+2 з тих пір, як такі моделі, як 400 GT 2+2, Islero, Urraco і Espada були зняті з виробництва в кінці 1970-х років.