Відтоді, як Ілон Маск придбав платформу мікроблогів Twitter, соціальна мережа потрапляє в новини з усіх можливих причин. Зараз компанія переживає зміни, які можуть не сподобатися багатьом.
Ілон Маск оголосив, що Twitter буде ребрендований на X, позбувшись культового логотипу птаха синього кольору. Замість нинішнього логотипу на новому буде лише літера “X”.
Крім того, стало відомо, що URL-адреса x.com буде перенаправляти користувачів на Twitter. Це може бути найдраматичнішою зміною, що сталася з платформою соціальних мереж з моменту її придбання Ілоном Маском минулого року.
Це може стати кроком вперед для компанії на шляху до довгоочікуваного супер-додатку під назвою X, який Ілон Маск запропонує користувачам широкий спектр послуг. Минулого року Ілон Маск заявив, що купівля Twitter “є прискорювачем створення X, все-все-все”. Аналогічно, новий генеральний директор Twitter Лінда Яккаріно заявила, що “X буде платформою, яка зможе надавати, ну …. все”.
У зв’язку з тим, що за короткий період на платформі відбулися значні зміни, а Ілон Маск намагається переобладнати платформу відповідно до свого бачення, платформа стикається з кількома проблемами. Нещодавні значні зміни на платформі включають звільнення кількох топ-менеджерів і співробітників, відкат політики модерації контенту, обмеження доступу для звичайних користувачів тощо.
Це впливає на бізнес, оскільки сам Маск визнав минулого тижня, що дохід від реклами в Twitter знизився на 50 відсотків. Поки що невідомо, чи допоможе ребрендинг компанії, чи негативно вплине на бізнес.