BYD і Li Auto досягли рекордних продажів електромобілів

0
1 378 views
BYD і Li Auto досягли рекордних продажів електромобілів

BYD, виробник електромобілів (EV), що базується в Шеньчжені, досяг вагомого рубежу в травні, поставивши загалом 240 220 електромобілів. Ця цифра перевищує попередній рекорд компанії в 235 200 одиниць, встановлений у грудні. 

Це видатне досягнення стосується як електромобілів (EV), так і гібридних електромобілів (PHEV). Популярність моделі BYD Dolphin зіграла значну роль у цьому успіху, оскільки продажі зросли на вражаючі 377% порівняно з минулим роком і досягли 30 679 одиниць. Зростання попиту на Dolphin відображає зростаючу перевагу споживачів до екологічно чистих варіантів транспорту та є свідченням сильної позиції BYD на ринку електромобілів і зростання попиту на електромобілі в Китаї.

Крім того, продовжуючи свою вражаючу серію, Li Auto, провідний виробник електромобілів (EV) преміум-класу в материковому Китаї, досяг нового рекорду продажів другий місяць поспіль. У травні пекінський автовиробник поставив надзвичайні 28 277 одиниць внутрішнім клієнтам. Це досягнення слідує за попереднім рубежем продажів у 25 681 одиниць у квітні, що зробило Li Auto першим вітчизняним виробником преміальних електромобілів, який перевищив позначку в 25 000. 

У травні компанія Xpeng, що базується в Гуанчжоу, повідомила про значне збільшення поставок: загалом клієнтам було передано 6658 автомобілів. Це на 8,2% більше, ніж у попередньому місяці. Серед основних виробників електромобілів (EV) у Китаї Nio був єдиним, хто спостерігав зниження в порівнянні з попереднім місяцем, коли продажі впали на 5,7 відсотка до 7079 одиниць.

 Різні показники продажів цих двох відомих виробників електромобілів підкреслюють динамічний характер китайського ринку електромобілів і конкуренцію між виробниками за забезпечення більшої частки зростаючого попиту.

Чому виробники електромобілів у Китаї відмовляються від цінової війни?

Минулого місяця і BYD, і Li Auto вирішили припинити надання знижок на свої транспортні засоби, ознаменувавши кінець цінової війни, яка виникла через дії Tesla в жовтні. Ці два видатних китайських автовиробники раніше брали участь у боротьбі за конкурентоспроможну ціну, але тепер вирішили змінити свої стратегії та відійти від агресивних знижок. 

Наприкінці жовтня та на початку січня цього року Tesla розпалила цінову війну, запропонувавши значні знижки на вироблені в Шанхаї автомобілі Model 3 і Model Y. Ситуація ще більше загострилася в березні та квітні, коли кілька компаній пішли так далеко, що знизили ціни на свої транспортні засоби до 40 відсотків. 

Дивно, але зниження цін не призвело до збільшення продажів, як очікували автовиробники. Натомість економні споживачі вирішили відкласти свої покупки, очікуючи подальшого зниження цін у майбутньому. Така реакція споживачів підкреслює складну динаміку китайського ринку та обережний підхід покупців, які прагнуть отримати найкращу пропозицію.