Абонентка Vodafone скаржиться, що так і не змогла активувати знижку 50%, бо мобільний оператор встигав швидше зняти гроші за інші послуги.
“Я поповнила рахунок і звернулася до оператора для активації підключення, він активував знижку і мені підтвердило по смс, – пише вона. – Потім треба було набрати комбінацію для дії знижки, але там написало, що не вистачає коштів в просить поповнити як раніше – на 125 грн. Після чого вже до оператора додзвонитися не вдалося”.
На цьому перипетії не закінчилися, бо наступного дня жінка знову спробувала активувати послугу, але оператор вже зняв добову абонплату 15 грн. При зверненні у кол-центр відповіли, що так і має бути. При цьому зняли ще 2 грн. нібито за SMS на телефон іншого оператора, хоча вона ніяких смс не відправляла, про що є докази.
“В результаті мені чітко пояснили, що всі ці гроші, які вони познімали мені ніхто не поверне – єдине, що я можу зробити – це ще поповнити рахунок і знову активувати “знижку – 50%”, – бідкається користувачка Vodafone.