Hisense запускає абсолютно нові телевізори U8 та ULED X

0
4 590 views
Hisense запускає абсолютно нові телевізори U8 та ULED X

Hisense, бренд споживчих технологій, оголосив про запуск абсолютно нових телевізорів ULED X і Hero U8. Але відбулося це у регіоні Південної Африки.

У 2022 році Hisense TV посідав друге місце в світових постачаннях телевізорів, а станом на квітень цього року продажі Hisense TV на південноафриканському ринку займали перше місце в галузі.

110-дюймова модель ULED X від Hisense, вперше представлена ​​на виставці споживчої електроніки CES в цьому році, має передові оптичні системи, незвичайну обробку зображень і провідні в галузі технології дисплеїв. Нова лінійка телевізорів U8 точно так же обіцяє забезпечити кращі візуальні та звукові враження південноафриканським споживачам по всій країні.

Компанія Hisense також прагне інвестувати на місцевому рівні, надаючи професійну підготовку для місцевих жителів у Південно-Африканському індустріальному парку. Це дозволяє їм виїхати з бідних районів і стати кваліфікованими працівниками промислових професій. В даний час компанія Hisense створила для місцевого населення в ПАР понад 1000 прямих робочих місць і понад 5000 косвенних робочих місць.

віце-президент Hisense International Джеррі Лю

Виступаючи на прес-конференції в Йоханнесбурзі, віце-президент Hisense International Джеррі Лю (Jerry Liu) заявив наступне:

“З моменту виходу на ринок Південної Африки 20 років тому компанія неухильно росте і розширює свою присутність по всій країні”.

За підсумками 2022 року в рамках визнання бренду на цьому ринку компанія досягла особливого показника в 98%, збільшивши капітал бренду з 125 до 236. Частково цьому сприяє те, що компанія надає велике значення ESG.

“Ми прагнемо до розвитку екологічно чистого, здорового, низькоенергетичного споживання та захисту навколишнього середовища, що гарантує, що Hisense залишається заботливим підприємством”, – каже він.

За його словами, компанія Hisense вже давно займається питаннями громадського благоустрою в Південній Африці, постійно виступаючи за ідею громадського блага. Проект південноафриканського індустріального парку Hisense був обраний ООН в якості демонстраційного прикладу співпраці Південь-Південь.

У 2022 році компанія Hisense в партнерстві з ФІФА організувала благодійну акцію «Поле, що зникає», щоб привернути увагу до глобального потепління та надати практичну допомогу спільноті.