Згідно із пояснювальною запискою, законопроєктом пропонується імплементувати окремі положення acquis ЄС у сфері аудіовізуальної реклами.
Законопроєкт передбачає:
- вводиться термін і регулювання “продакт-плейсмент”, який наразі перебуває у “сірій зоні”
- забороняється будь-яка реклама резидентів країни-агресора
- збільшується до 20% квота реклами
- розширюється заборона вміщувати в рекламі твердження та/або зображення, які є дискримінаційними та/або розпалюють ненависть
- запроваджується регулювання реклами на платформах спільного доступу до відео та спільного доступу до інформації, а також з використанням електронних комунікацій (месенджери, боти, віртуальна та доповнена реальність, будь-яких цифрових технологій), зокрема, обов’язковість маркування реклами, а також відповідності законодавству про рекламу, а також заборона спаму
- забороняється спонсорування з використанням ТМ для електронних сигарет та схожих застосунків
- допускається показ зброї у соціальній рекламі