Рада схвалила законопроєкт про рекламу у месенджерах

0
818 views
Рада схвалила законопроєкт про рекламу у месенджерах

Згідно із пояснювальною запискою, законопроєктом пропонується імплементувати окремі положення acquis ЄС у сфері аудіовізуальної реклами.

Законопроєкт передбачає:

  • вводиться термін і регулювання “продакт-плейсмент”, який наразі перебуває у “сірій зоні”
  • забороняється будь-яка реклама резидентів країни-агресора
  • збільшується до 20% квота реклами
  • розширюється заборона вміщувати в рекламі твердження та/або зображення, які є дискримінаційними та/або розпалюють ненависть
  • запроваджується регулювання реклами на платформах спільного доступу до відео та спільного доступу до інформації, а також з використанням електронних комунікацій (месенджери, боти, віртуальна та доповнена реальність, будь-яких цифрових технологій), зокрема, обов’язковість маркування реклами, а також відповідності законодавству про рекламу, а також заборона спаму
  • забороняється спонсорування з використанням ТМ для електронних сигарет та схожих застосунків
  • допускається показ зброї у соціальній рекламі