Лояльні клієнти робитимуть покупки в інтернет-магазині навіть при наявності безлічі альтернатив. Вони все одно прийдуть повторно, порадять сайт друзям і знайомим, будуть залишати про нього позитивні відгуки. Викликати прихильність до бренда можна у будь-кого, наприклад людини, яка ніколи не користувалася його послугами. Так працює репутація − образ бренду. Тож як його створити? Ось кілька порад.
Залишатися однодумцем
Комусь важливо купити подешевше, хтось віддає перевагу шопінгу ближче до будинку, а дехто обирає магазин відповідно до його репутації – так, як це роблять клієнти https://besttour.com.ua/ та інших ресурсів. Саме тому важливо зазначити переваги бренду на сайті, але не просто описати їх, а й дотримуватися.
Споживачі підтримують бренди, з якими збігаються їхні цінності, та часто відмовляються від компаній, що переконують у тому, що суперечить їхнім поглядам. Отже, тут необхідно добре розуміти аудиторію. Якщо певні теми їй важливі, їх потрібно торкатися. Якщо клієнти вибирають екологічність і/або не купують косметику, що тестують на тваринах, слід донести свій підхід. І коли позицію визначено, її треба дотримуватися.
Принципи, погляди, пріоритети можна викласти в розділі «Про нас» разом з іншою інформацією або вивести до окремої вкладки. Слід перерахувати, що робить бренд, та довести це правдивими фактами. Адже рано чи пізно користувачі дізнаються істини, через що репутацію буде пошкоджено.
Обережно використовувати рекламу
Реклама може відвернути користувача від компанії, якщо вона:
- не співпадає з поглядами аудиторії;
- є нав’язливою;
- надмірна та/або нецікава.
До того ж варто слідкувати за публічними висловлюваннями людей, що мають відношення до бренду (це стосується навіть постів у соцмережах). Важливо, щоб їх особиста думка не суперечила принципам бізнесу. На неоднозначні теми взагалі краще не висловлюватися.
Знайти компроміс
Потенційні клієнти мають різні, часто протилежні погляди. Як догодити всім, не порушуючи принципів компанії? Якщо стати на бік одних, нехтуючи іншими, можна привернути до себе однодумців та одночасно відвернути тих, хто з ними не згоден. Кого буде більше – питання. Отже, оптимальне рішення – знайти компроміс. Іноді промовчати, не обговорюючи певні теми, але завжди дослуховуватись до іншої думки. Тут вкрай важливий індивідуальний підхід, адже клієнт управі мати той чи інший погляд. Якщо задовольнити його потреби в товарі/послузі можливо, це слід зробити.
Розповісти про себе
Реальні люди отримують значно більше, ніж безлика корпорація. Тому слід «оживити» компанію, розповівши про її становлення, співробітників, їхні переконання та ставлення до бізнесу. Якщо історія вийде цікавою, клієнт може відчути щось спільне з її героями, захопитися складним шляхом, захотіти підтримати та потоваришувати. Щоб розповідь потрапила до аудиторії, вона має бути зрозумілою, захоплюючою та корисною.
Викликати емоції
Складно погано ставитися до компанії, що викликає приємні емоції. Буде добре, якщо вийде запропонувати користувачам цікавий і незвичайний контент, наприклад жартівливу ілюстрацію відповідно до статті чи сам текст. Меми та жарти в оптимальній кількості заохотять використання продукту, підвищать його впізнаваність. Іноді користувачів відвертають настирливі повідомлення, і це дійсно недолік. Але якщо додати до них якогось забавного персонажу, вони будуть сприйматися простіше і навіть стануть приводом для посмішок. Варто знаходити такі теми, на які можна по-доброму пожартувати: це напевно сподобається клієнтам та підвищить репутацію бренду.