Попит на рації серед українців зріс в три рази

0
289 views
Українці купують рації для зв'язку та на потребу бійців

Національний маркетплейс АЛЛО проаналізував продажі товарів партнерів маркетплейсу та продавця АЛЛО за жовтень 2022 року: крім генераторів, обігрівачів та зарядних станцій, українці купували ще й ліхтарі та рації.

Українці купують рації для зв'язку та на потребу бійців

Рації: зростання у три рази

Українці купують рації на випадок перебоїв з мобільним зв’язком та на потребу бійців ЗСУ та ТрО. Минулого року рації не були товаром з високим рівнем попиту, їх купували представники вузького сегмента клієнтів маркетплейса АЛЛО. В жовтні 2022 обсяг продажів рацій в АЛЛО зріс у три рази порівняно з жовтнем попереднього року. Середній чек зріс на 44% та становить 1514 гривень.

ТОП моделей рацій

  1. Рація Baofeng UV-82 + гарнітура Baofeng з подвійною кнопкою РТТ
  2. Baofeng UV-5R Black + гарнітура Baofeng з кнопкою РТТ
  3. Рація Motorola TALKABOUT T82 Twin Pack & Chgr WE, 2 рації в комплекті