Справді чудових фахівців завжди менше, ніж може здатися на перший погляд. Майже всі методи пошуку в Linkedin, джоб-порталах і навіть таких “екзотичних” місцях, як Tinder можуть не дати бажаного результату.
Але існують альтернативи, наприклад, Boolean Search — стратегія пошуку за допомогою спеціальних слів-операторів. Поговоримо про те, як застосувати цей метод у роботі найбільш продуктивно.
Що ж таке Boolean Search?
Boolean Search — це методологія запиту, яка використовується для розширення, звуження чи уточнення результатів пошуку. Вона отримала свою назву на честь Джорджа Буля, видатного англійського математика.
Як працює цей метод?
Спочатку рекрутеру необхідно записати у стовпчик усі ключові слова стосовно претендента на вакансію у порядку пріоритетності. Кожний рядок потрібно включити у дужки. У Boolean search можна включити:
локацію кандидата (місто або країну);
назву посади;
обов’язки;
освіту чи курси;
ключові новички;
досвід;
будь-які інші ключові слова, які здаються вам важливими.
Потім необхідно перекласти кожне слово англійською мовою та вказати біля українського варіанту, а також занести у лапки всі словосполучення, що не розбиваються (наприклад, (“дизайн-мислення” “design thinking”)).
На наступному кроці перелік доповнюється логічними операторами.
Основні оператори Boolean Search
До найбільш популярних логічних операторів булевого пошуку відносять:
AND — логічне “і”, тобто видачу кандидата за умов наявності в резюме всіх вказаних слів;
OR — логічне “або”;
NOT — виключає потрібні слова;
“-“ — містить слово або точну фразу, яку ми хочемо знайти на сторінці;
site: — сайт, на якому відбуватиметься пошук;
inurl: — показує сайти або сторінки, які мають вихідне ключове слово;
filetype: — шукає файли певного формату;
intitle: — шукає лише у заголовках.
Отже, використання Boolean Search та його шаблонів дозволяє знайти низку відповідних кандидатів швидко, просто і недорого, а значить, і збільшити ефективність найму.