Пройшовши складну еволюцію від ненависного оверлею до ефективного маркетингового інструменту, pop up window виборов провідну позицію серед дійсно ефективних методів збільшення конверсії. Але щоб не втратити цей інструмент через помилки в його реалізації, пропонуємо ознайомитися із нашим матеріалом.
Ключові елементи успішного попапу
Спливаюче вікно попапу може бути досить ефективним. Але за умови, якщо правильно підійти до його створення і реалізації. Отже, ось чотири речі, на які вам потрібно звернути увагу під час роботи над спливаючим вікном.
Дизайн
Дизайн не може просто привертати увагу сам собою. Багато хто може створити привабливий попап, який відвідувачі просто не зможуть пропустити. Але дизайн має виглядати красиво, природно та привабливо. І головне – підсилювати ваше ключове повідомлення. Нікому не подобаються погані спливаючі вікна – чи не так? Отже, найефективніші спливаючі вікна зазвичай мають гармонійний дизайн. Розробляючи конверсійний попап, переконайтеся, що ваші кольори узгоджені між собою, зображення ретельно підібрані. Зверніть увагу, чи ваш текст достатньо читабельний, щоб запам’ятати його, але і не надто великий.
Контекст
Контекст є однією з найважливіших речей, коли справа доходить до створення ваших спливаючих вікон. Коли ви визначитеся з метою попапу, настав час подумати про контекст користувачів. Поставте себе на їх місце. Якщо ви хочете, щоб вони підписалися на ваш продукт, продумайте, яке буде ідеальне місце та час для демонстрації вашого спливаючого вікна. До прикладу, чи буде доречним показ попапу «інформаційний бюлетень» для тих, хто відвідав ваш вебсайт вперше? Звичайно, ні! Коли справа доходить до реєстрації, одним із найкращих місць для демонстрації ваших спливаючих вікон є ваша сторінка з цінами. Працюйте над логікою і часом показу, щоб досягти дійсно ефективних результатів.
Оффер
Чи достатньо переконлива ваша пропозиція? Чи спонукатиме це когось підписатися на вашу розсилку чи купувати у вас? Ви повинні пропонувати своїм відвідувачам та клієнтам ті продукти чи послуги, перед якими вони точно не зможуть встояти. Не має сенсу в обмін на підписку пропонувати нерелевантні вашій цільовій аудиторії фішки, які вона навряд чи колись застосує. Вивчіть поведінку користувачів і створіть цінність, від якої неможливо буде відмовитися.
Копірайтинг
Коли справа доходить до тексту – все залежить від здорового глузду. Яка основна мета вашої цільової аудиторії? Що б їх найбільше спонукало підписатися? Не обов’язково наймати професійного копірайтера, щоб написати одне речення для спливаючого вікна. Просто поставте собі кілька запитань – і ви зможете покращити конверсію попапу і створити переконливі речення. Наскільки добре ви доносите пропозицію до свого потенційного клієнта? Переконайтеся, що відвідувач розуміє ваш оффер, бачить користь від нього і розуміє конкретні кроки, як його отримати. Перевірте, чи ваш CTA є чітким і дієвим.
Усі ці чотири ключові елементи мають вирішальне значення для успіху попапів.
Отже, при створенні привабливих і конвертуючих спливаючих вікон вам потрібно слідувати такому алгоритму:
- Дотримуйтеся ключових висновків щодо конвертації спливаючих вікон. Дизайн, пропозиція, контекст і копірайтинг є ключовими елементами кожного успішного спливаючого вікна.
- Переконайтеся, що час і місце появи попапу відповідають контексту та поведінці користувачів.
- Додайте чіткий, привабливий і привабливий дизайн, але не перестарайтеся.
- Ваша пропозиція та копірайтинг мають вирішальне значення. Переконайтеся, що ви надаєте відвідувачам свого вебсайту пропозицію, перед якою вони не зможуть встояти.