NFT дозволяють виходити за межі фізичних кордонів

0
432 views
NFT і мода

У новому звіті Huobi Global про те, як на індустрію моди впливають NFT і про перспективи застосування незмінних токенів.

Цифрова ідентичність стає такою ж важливою для сучасної людини, як і реальна, адже люди проводять в інтернеті дедалі більше часу. За даними Gartner , до 2026 року 25% людей проводитимуть у метавсесвіті не менше години на день. Коли відбудеться масове впровадження метавсесвіту , кожному знадобиться цифровий аватар , щоб грати, працювати і, зрештою, просто існувати в якомусь вигляді у цифровому світі. Зовнішній вигляд аватара стане основною ідентифікацією, а також основним інструментом для того, щоб інші мешканці метавсесвіту нас бачили.

NFT і мода

Співзасновник Coinbase Фред Ерсам одного разу сказав: “Уявіть, що ви живете в інтернеті. Світ дізнається вас насамперед не по обличчю чи одязі, а за вашим цифровим аватаром».

Якщо цифрові аватари дійсно стануть основною ідентичністю кожної людини, цифрові модні продукти будуть затребувані у метавсесвіті не менше, ніж у реальному світі. Мода – це спосіб висловити свою культуру, індивідуальність та цінності, а ще – це спосіб для цифрових аватарів виділитися у метавсесвіті .

За словами засновника RTFKT, цифрові модні продукти допомагають вирішити головну проблему, з якою стикаються сьогодні модні товари преміум сегмента:

«Покупці хочуть показати свої придбання, але не носять їх через страх крадіжки або зіпсувати річ». Фізичні товари зношуються, можуть постраждати при носінні, пранні або поганому зберіганні, а цифрові товари вічні, і не обмежені фізичними рамками. Більше того, споживачам не доводиться стикатися з труднощами примірки, доставки та зберігання, коли цифрові речі.

NFT дозволяють виходити за межі фізичних кордонів

Як NFT змінює індустрію моди?

Нові категорії фешн промисловості

NFT дозволяють компаніям виробляти нові товари та виходити за межі фізичних кордонів. На відміну від традиційних модних компаній, які продають фізичні товари, цифрові модні компанії можуть випускати частину товарів у цифровому форматі або лише у цифровому форматі. Фізичні товари будуть не потрібні, натомість вони стануть розблокованим доповненням цифрового модного NFT . Замість розробки та виробництва фізичних товарів віртуальні бренди фокусуються на створенні цифрових 3D – колекцій та аватарів , а також на створенні цифрового досвіду. Ми можемо розділити продукти NFT , пов’язані з модою, на чотири основні категорії.

Гібридні NFT поєднують фізичні та цифрові продукти та продаються для широкої публіки. Власники таких NFT мають право отримати фізичну версію та право продажу на вторинному ринку. Декілька прикладів з області NFT , які були продані, як цифрові та фізичні продукти: кросівки FEWO виробництва RTKFT та колекція одягу D & G NFT , продана на аукціоні за $6,12 млн.

Гібридні продукти, як правило, дорожчі та ексклюзивніші в порівнянні з іншими фешнами. NFT . Загальна кількість кросівок FEWO були обмежені 909 екземплярами з ціною $5 тис. Колекція D & G складається з 9 предметів, і кожен з них був проданий на аукціоні за 100+ ETH .

Брендові предмети колекціонування NFT

Багато модних брендів випустили колекційні NFT , які працюють аналогічно до цифрової членської карти. Вони використовують NFT як маркетинговий інструмент для залучення нових клієнтів та посилення присутності бренду у просторі Web 3. Цифрові колекційні картки випустили компанії Bathing Ape , Adidas та Adam bomb . Вони мають схожі переваги – надають власникам ексклюзивних фізичних та цифрових продуктів, подарунки та унікальний досвід. Створення почуття ексклюзивності та причетності до закритого клубу власників – ось основні цілі , що стоять за колекційними предметами NFT .

Похідні NFT/Re-skins

Ці проекти спеціалізуються на використанні існуючих IP з інших проектів NFT , таких як Bored Apes , CryptoToadz та Cool Cats , і переробляють їх у модному ключі. Найпопулярніший проект для похідних NFT – Gucci X 10 KFT . Команда проекту підтримує 11 різних колекцій зображень профілю, власники яких можуть придбати майнінг -пас 10 KFT за 1 ETH , щоб підключити свої гаманці та створити новий похідний арт токена ERC -721 для свого профілю.

За даними NFT . GO , NFT Profile Pic ( PFP ) зараз найпопулярніше на ринку NFT . Популярність аватарів профілю вказує на величезний потенціал ринку NFT , похідних від PFP .

Метавсесвіт моди

Модні продукти метасвіту – це цифрові продукти, призначені лише для віртуального використання. За словами засновника Dress X , «Мета моди – розмістити фото у соціальних мережах. Цифрова мода дозволяє користувачам швидко досягти кінцевої мети, не купуючи фізичного предмета». Замість розробки та виробництва фізичних товарів модні бренди метавсесвіту зосереджуються на візуалізації тривимірних цифрових колекційних моделей та створенні цифрового досвіду. Цифрова фешн компанія RTFKT створила кросівки Nike , 3D моделі аватарів , віртуальні вітрини та AR фільтри. Мета RTFKT – використовувати ігрові движки та доповнену реальність для створення цифрових кросівок та артефактів, які можуть бути використані у метавсесвіті .

NFT і мода

Нові канали маркетингу

Канали комунікації

Реклама у Web 3 – мрія маркетолога завдяки соціальним мережам – Discord та Twitter . Twitter був найпопулярнішою комунікаційною платформою для проектів Web 3.

Кількість передплатників у Twitter у бренду одягу Lacoste до та після анонсу колекційного товару NFT .

Це підкреслює рівень уваги, яку отримують бренди одягу, якщо оголошують про плани із запуску NFT – багато людей купують колекційні предмети лише заради NFT незалежно від бренду.

Адреси гаманців

Маркетологи не тільки отримують можливість використовувати Twitter та Discord для створення спільноти та просування продуктів відносно недорого, вони отримують доступ до публічних адрес гаманців усіх власників NFT . Оскільки вся інформація доступна на блокчейні , маркетологи можуть використовувати адреси гаманців своїх власників, щоб зрозуміти їх переваги, структуру витрат та рівень споживання. Маркетологи можуть використовувати Etherscan для аналізу історії транзакцій гаманців користувачів, володіння токенами та використання Dapp , а також для таргетування своєї аудиторії для різних кампаній.

Еірдропи

Адреси гаманців функціонують аналогічно до адрес електронної пошти, які відкриті для всіх. Замість розсилки електронних листів, SMS -повідомлення, бренди можуть просто скинути рекламні NFT прямо на вашу ETH -адресу для просування своєї колекції.

NFT і мода

Зміна моделі доходів

Модель отримання прибутку

Як і багато інших проектів Web 3, модні проекти NFT виграють від моделі доходів «Спочатку заробіток, потім доставка». Цифрова модель дозволяє проектам спочатку залучити кошти, випустивши NFT до розробки та реалізації проекту. Таким чином, бренди можуть продавати продукти з готовими цифровими дизайнами, а турбуватися про виробництво вже після того, як вони будуть продані публіці як NFT . Більше того, загальний обсяг постачання продукції заздалегідь визначений, що дозволяє брендам точно керувати та уникнути непотрібних витрат на складські запаси.

Обмежена пропозиція продукції створює ексклюзивність, і ідея володіння одним із 1000 або 10 000 продуктів часто досить переконлива для споживачів у сфері NFT , щоб купувати незавершені продукти. Продаж першої колекції віртуальних кросівок RTFKT зібрав $3,1 млн за сім хвилин.

Зараз більшість проектів продається в ETH , що призвело до великих коливань доходів від продажу цих проектів у доларах США. Наприклад, Adam bomb був випущений, коли ціна ETH становила близько $3 тис , внаслідок чого її прибуток за одиницю вдвічі перевищив прибуток від колекційних предметів Lacoste NFT , які були випущені, коли ціна коли ціна ETH складала близько $1200.

Найпопулярніша категорія модних товарів, яку зараз випускають бренди, – це цифрові колекційні товари. Ці товари діють як членські квитки, що надають ексклюзивний доступ до продуктів та досвіду. Причина їх популярності полягає в тому, що, на відміну від одягу, вони випускаються у формі колекційних предметів – фігурки, або генеровані PFP – це вимагає менше зусиль при проектуванні та рендерингу.

Вторинний перепродаж, справжність та відстеження

Цифрові та фізичні гібридні продукти у формі NFT дозволяють брендам класу люкс та дизайнерам отримувати роялті від вторинних перепродажів на постійній основі за допомогою смарт-контрактів. На відміну від традиційних фешн товарів, коли бренди та дизайнери отримують разовий прибуток від первинного продажу, NFT дозволяють виробникам отримувати прибуток на вторинному ринку перепродажу.

Хорошим прикладом успішного гібридного продукту NFT є колекція кросівок FEWO , де всі 909 кросівок NFT було продано за сім хвилин за $3,1 млн. Кожен NFT кросівок дозволяє заявити одну фізичну версію, а власники можуть вільно торгувати своїми NFT на торгових майданчиках NFT комісією автора, що принесло RTFKT 480 ETH від вторинних продажів на сьогоднішній день.

Вторинна вартість перепродажу також забезпечує більш точну оцінку затребуваних товарів. Такі бренди, як Rolex і Hermes майже не можна купити на первинному ринку, а ціни часто вкрай завищені. Популярні моделі Rolex мають націнку понад 100% на вторинних ринках. Якби цей годинник був проданий у формі гібридних NFT , кожна угода принесла б від 5% до 10% роялті компанії Rolex . Більше того, власники NFT також виграли б від ліквідності та прозорості цін на ринку. Глобальний ринок перепродажу вживаного одягу оцінюється в $96 млрд 2021 року, що підкреслює потенціал гібридних NFT .

Справжність

Понад те, NFT . забезпечують відстежуваність та справжність, які захищають покупців та продавців на вторинному ринку. За даними Harvard Business Review , на підроблені предмети розкоші припадало 60% загального обсягу світової торгівлі контрафактними товарами у розмірі $4,5 трлн у 2019 році.

Зміна в описі продукту

Інтероперабельність та характеристики будуть аналогічні ярликам «таблиця розмірів» та «матеріал». Замість інформації про розміри та матеріали, цифрове вбрання міститиме інформацію про сумісність та властивості. Ярлик інтероперабельності міститиме інформацію про список метавсесвітів та ігор, що підтримують NFT . Предмети з високою функціональною сумісністю можуть використовуватися аватарами у різних метаверсіях та іграх.

Зміни у залученні спільноти та управлінні членством

NFT функціонує як соціальний токен, який допомагає споживачам модних брендів легко спілкуватися один з одним один з одним через групи або спільноти Discord , доступні тільки власникам. Згідно з Shopify , можливість володіти торговими NFT свого улюбленого модного бренду дає споживачам фінансові стимули для того, щоб присвятити себе створювати спільноти та ставати послами бренду.

Зміни у виробничому процесі

Запуск цифрових модних продуктів через публічний продаж NFT – це різновид бізнес-моделі Direct – To – Consumers ( DTC ), яка скорочує витрати та час на третіх осіб. Продажі та транзакції можуть бути автоматизовані за допомогою смарт-контрактів на блокчейні , що дозволяє модним брендам заощадити сотні тисяч доларів на створенні IT- інфраструктури для онлайн-покупок та роздрібної торгівлі для фізичних покупок.

Середній час виконання замовлення швейної промисловості, зазвичай, становить від 30 до 90 днів. Виробництво цифрової продукції може значно скоротити цей термін, оскільки дизайнери можуть пропустити час, необхідний виробництва зразків і пошуку матеріалів. Інноваційна кампанія Tommy Hilfiger зі створення цифрового шоу- руму дозволило скоротити термін виготовлення продукції на шість тижнів та зменшити кількість відходів при виробництві зразків на 80%.

NFT і мода

Висновки

Ми знаходимося на дуже ранній стадії застосування NFT у модних виробах і потенціал безмежний. На даний момент лише 17% модних брендів, що входять до індекс Vogue Business Index або досліджували, або включили NFT у свої продукти. У майбутньому, швидше за все, ми побачимо більше категорій товарів, у яких використовуватиметься технологія NFT.