Раніше ми розповідали про те, що робити, якщо не працює мобільний зв’язок та Wi-Fi мережа. Сьогодні Держспецзв’язку та НКЕК підготували рекомендації про те, що слід робити, якщо у вас не працює мобільний інтернет:
- Перевірте, чи увімкнене передавання даних. Це можна зробити в налаштуваннях чи на панелі швидких налаштувань.
- Перезавантажте пристрій.
- Перевірте рівень сигналу вгорі екрана на індикаторі мобільного інтернету (2G, 3G, 4G або H).
- Якщо індикатор сигналу відсутній, отже, немає покриття. Перейдіть в інше місце (наприклад, на вулицю), якщо це безпечно, і перевірте наявність сигналу.
- Увімкніть і за 10 секунд вимкніть режим польоту.
- Перевірте кошти на рахунку та чи пройшла абонентська плата за послуги.
- Перевірте, чи працює мережа вашого оператора. Якщо ні, скористайтесь національним роумінгом.
Обмежте споживання мобільного трафіку, оскільки це створює надмірне навантаження на мережі мобільних операторів.
За можливості використовуйте Wi-Fi-мережу.